tweedehands kleding per kilo

  • Nihal muglis

    Ik wil graag elke maand 17000 kilo kopen?

  • Nihal muglis

    Ik wil per maand meer dan 15000 kilo zomer kinderen en mannen kleding kopen.als u heeft kunt u contact met me opnemen Aub.

  • Bilal

    مجهوللديك حوالي 5000 كجم كل شهر ما هو الكيلوغرام بدون ضريبة القيمة المضافة الذي تود أن تسمعه منك

    Wat is de prijs van een kilo gebruikte kleding en schoenen? Kunt u per e-mail bilal.kinooi@gmail.com verzenden?

    Geïnteresseerd in antiek, sieraden en mode accessoires en kleding en merk sportschoen,
  • Bilal

    Ik wil sieraden en accessoires per kilo kopen en  wil ook 10 ton gebruikte kleding en sportschoenen per maand kopen, maar ik wil eerst de prijs per kilogram weten en dan spreken we een datum af om de goederen te zien? Kan ik een e-mail sturen naar bilal.kinooi@gmail.com?

    Geïnteresseerd in antiek, sieraden en mode accessoires en kleding en merk sportschoen,
  • Bilal

    مجهولمرحباً لدي حوالي 2500 كيلوغرام من الملابس ماذا تهتم

    ik wil eerst de prijs per kilogram weten en dan spreken we een datum af om de goederen te zien? Kan ik een e-mail sturen naar bilal.kinooi@gmail.com?

    Geïnteresseerd in antiek, sieraden en mode accessoires en kleding en merk sportschoen,
  • Bilal

    مجهولمرحبًا

    لأنني تركت أسواق السلع المستعملة أتخلص من كل شيء

    لدي الكثير من الملابس المستعملة وقرأت أنك تشتري وتدفع لكل كيلوغرام ،

    هل يمكنك إخباري إذا كنت مهتمًا؟

    شكرًا!

    Hi Ik wil sieraden en accessoires per kilo kopen en  wil ook 10 ton of meer gebruikte kleding en sportschoenen per maand kopen, maar ik wil eerst de prijs per kilogram weten en dan spreken we een datum af om de goederen te zien? Kan ik een e-mail sturen naar bilal.kinooi@gmail.com?                                         Met vriendelijke groet

    Geïnteresseerd in antiek, sieraden en mode accessoires en kleding en merk sportschoen,
  • Dani

    Ik ben op zoek naar orgineel kleding (ongesorteerd) tussen de 15-20 ton.