OPKOPER VAN GEBRUIKTE KLEDING

  • kledinginkoopholland@hotmail.com

    Wij zijn opkopers van gebruikte kleding ( liefst grote partijen orgineel )

    heeft u een partij ?

    Neem dan contact met ons op; kledinginkoopholland@hotmail.com

    GRAAG ORGINEEL EN ONGESORTEERD.

    TOT HORENS.

  • judith verheijden

    hallo

    wij hebben een grote party babykleding vanaf maat 50 /98

    totaal 400 stuks

    geintresseerd laat het weten via mail

    gr j verheijden

  • Nour

    Wij hebben wekelijks 2ton  origineel in de aanbieding . Huis. An huis opgehaald ,  vast prijs( 60 CT ). Kilo. Reactie via mail. Noureza62hotmail.com

  • Nour

    Kamal

    Wij hebben wekelijks 2ton  origineel in de aanbieding . Huis. An huis opgehaald ,  vast prijs( 60 CT ). Kilo. Reactie via mail. Noureza62hotmail.com

     

  • Nour

    Hallo, ik heb maandelijks 4ton  origineel te koop 65ct kg , contact met mail. Noureza62@hotmail.com

  • Nour

    Hallo, wij hebben maandelijk 4ton ( origineel en ongesorteet kleding in de aanbieding. Contact met mail  . Noureza62@hotmail.com

  • A.M.TexBelgium

    Merel

    Ik heel veel mooie kleding uit de winkel ik heb zelf een 2e hands winkel en ben opzoek naar een opkoper voor de kleding die niet word verkocht, als we een goede opkoper kunnen vinden kunnen wij met dit geld  goede doelen steunen bij ons in de regio.

    Heb nu zn 50 vd blauwe bouwzakken vol

    Beste, graag had ik meer info erover: info@amtex.be

  • Torfs

    Ik heb een pakket meisjeskledij te koop. Een groot pakket vanaf maat 122 tot een deeltje maat 146/152. Zomerkledij, winterkledij, jassen, pyama's, kleedjes, shorts, lange broeken, tshirts….. 

    Alles in goede staat, merk en niet-merk oa Someone, Filou and Friends, JBC…Zeker 100 stuks of meer. 

    Staat in de weg, en moet dringend weg. Wie heeft interesse? 

    Vaste prijs: 120 euro voor alles….

    Geen paypal!

  • E

    Ik heb een grote partij vintage gala-, cocktail en bruidsjurken.

    Graag reactie van serieus geinteresseerden

  • babby

    Ik heb 6 ton kleding ongesorteerd

    45 cent p kilo ophalen

    0641333337 kunt u bellen voor info