OPKOPER VAN GEBRUIKTE KLEDING

  • ingrid

    Maureen

    Wij zamelen tweedehandskleding , we hebben maar een beperkte verkoopruimte waardoor wij veel kleding niet in de winkel hangen. Ik zoek een organisatie die dit restmateriaal komt ophalen, maandelijks 30 zaken a 5 kilo. Wie is geinteresseerd en geeft ons een kleine vergoeding hiervoor

    ik heb misschien wel intresse waar is dit?

    en wat wilt u ervoor hebben

     

  • Lieve

    Ik heb dus hoofdzakelijk vrouwenkledij te koopvan overleden moeder en schoonmoeder dagelijkse kleding en mooie kleding. Grof geschat een 3 tal kubieke meter. Wordt dit opgehaald door jullie en hebt u een idee van de waarde? Oudegem,  België

  • Cloen

    Partij kinderkleding veelal merkkleding. Rond de 3000 stuks, ook deels dames en herenkleding, schoenen, riemen, sjaals en mutsen etc. Alle kleding is gesorteerd op maat. Kleding wordt momenteel nog te koop aangeboden in winkelpand te Utrecht. 

    Vraagprijs voor 3000 stuks €2500;-

    voor vragen of info zijn wij te bereiken via: info@cloen.nl of 030-7024966

  • maddy

    Hallo, ik heb +/- 400 kg dameskledij en schoenen nog in goede staat  !!

    Prijs overeen te komen

  • Arie

    DELETION_USER

    Wij zijn een hulporganisatie die o.a. kleding inzamelt. Vrijwilligers sorteren de kleding en deze gaat naar projecten in Oost Europa. Alle afgekeurde kleding gaat in zakken.

    Wij willen graag contact met een organisatie/bedrijf die om de maand alle zakken bij ons ophaalt. Het gaat dan om z'n 100 zakken per keer. Als vergoeding willen wij graag 30 euro per keer totaal. 

    heeft u dit nog steeds?

  • Arie

    maddy

    Hallo, ik heb +/- 400 kg dameskledij en schoenen nog in goede staat  !!

    Prijs overeen te komen

    heeft u deze party nog?

  • Arie

    ingrid
    Maureen

    Wij zamelen tweedehandskleding , we hebben maar een beperkte verkoopruimte waardoor wij veel kleding niet in de winkel hangen. Ik zoek een organisatie die dit restmateriaal komt ophalen, maandelijks 30 zaken a 5 kilo. Wie is geinteresseerd en geeft ons een kleine vergoeding hiervoor

    ik heb misschien wel intresse waar is dit?

    en wat wilt u ervoor hebben

     

    Bestaat dit probleem nog , wij zijn geinteresseerd

  • Arie

    maddy

    Hallo, ik heb +/- 400 kg dameskledij en schoenen nog in goede staat  !!

    Prijs overeen te komen

    is dit nog beschikbaar?

  • A.M.TexBelgium

    Arie
    maddy

    Hallo, ik heb +/- 400 kg dameskledij en schoenen nog in goede staat  !!

    Prijs overeen te komen

    is dit nog beschikbaar?

    Best Arie,

    wij hebben een partij van 500-/+kg damskledij  van een belgische merk allemaal nieuw .

    Meer info op : info@amtex.be

     

  • A.M.TexBelgium

    Ja inderdaad, is nog beschikbaar.