Partijen 2e hands babykleding en kinderkleding gezocht

  • Bianca

    Ben op zoek naar partijen 2e hands babykleding en kinderkleding

    Grote en kleine partijen welkom, als de staat maar goed is (schoon, niet versleten/verwassen, niet te oud en niet kapot)

    Vanaf babymaat 50 tot maat 128 voor jongens en meisjes, alle seizoenen en merken/non-merken

    Heb je wat aan te bieden, laat het me weten!

    Graag aantallen vermelden, prijs per stuk, partijprijs of kiloprijs

    2e hands winkels, kringloopwinkels, webwinkels, enz enz ook zeker reageren als je een vaste afnemer zoekt!

  • Milla

    Hallo,

    Ik heb een paar merk spulletjes voor je liggen.

    - Winter jas met bont van het Merk Ferre

    - longsleeve shirt van D&G

    - Long sleeve shirt van Armani

    - tshirt van Burberry

    - Armani windjack

    - Lacoste windjack

    -Lacoste baby gympjes

    -Diesel leren baby gympjes

    Diesel stof baby gympjes

    -Moncler t-shirt

    Armani t-shirt

    Replay baby gympjes

    Ik hoor graag of u deze wilt overnemen, ik heb ook nog een paar Zara artikelen.

  • sanne

    Hoi hoi

    Heb n hoop spijkerbroekjes liggen (mt. 98-110) en shirtjes.

    Tevens n hoop schoentjes, waaronder 2paar NIEUWE Dora regenboogslippers die helaas nooit zijn gebruikt.

    Als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag.

    Groetjes

  • Bianca

    Hallo Milla en Sanne

    Ik zoek liefst wat grotere partijen

    Uiteraard bedankt voor jullie aanbod, graag aantallen / prijzen mailen naar

    high-five@live.nl

  • andre sol en peggy

    heb n grote vuilniszak vol en nog meer aan babykleding,prijs nader overeen te komen,het liefst voor maandag op te halen in rotterdam zuid,bvd fam sol,bereikbaar op 0685267842

  • wilfina

    hoi bianca ik lees net je oproep en ik heb behoorlijk veel jongens babykleding vanaf maat 50 tot ongeveer 86.in schone en nette staat. ik woon in amersfoort en evt kan het ook in friesland worden gehaald bij wederzijds interesse. ik weet niet hoe jouw inkoopprijzen zijn maar ik wil graag voor de rompertjes 0,50 cent voor de t-shirts korte mouw 0,75 cent de lange mouw 1,00 euro de luierpakjes 2,50, de broekjes varierend van 1,00 tot 2,00 euro, truien 1,50. muv de handgebreide truien die zijn 3,00 ….en de sokken katoen 0,10 cent en de gebreide slofjes 0,50 cent,dan heb ik nog wat schoenen. mocht je interesse hebben ben ik telefonisch ook bereikbar op 0640716505. groeten wilfina

  • I

    Hoi Bianca,

    Ik heb een pakket van 430 stuks baby/kinderkleding (maat 50 tm 116), zowel jongens als meisjes, zowel merken als non-merken.

    Het is zomer- en winterkleding en echt van alles (longsleeves, broeken, shirts, boxpakjes, bolero's, vestjes, jurken, rokken, winterjassen, zomerjassen, bodywarmers etc.)

    Indien je interesse hebt, hoor ik graag voor welk bedrag je het over wilt nemen.

    mvg

  • Cheyl

    Hallo,

    Zoek je nog baby kleding ik heb 2x 15 delig en 2x 18 delig pakketten

    babykleding te koop eventueel.

    Laat me even horen of je dit nog zoek. mt.50 t/m 62 gericht op jongen

    Groet,

    Cheryl

  • a. hermes

    Hoi,

    Ik heb 2 zoons en 1 dochter, dus een zeer geregelde aanvoer van kinderkleding gegarandeerd, vanaf maatje 50 heb ik diverse kledingstukken, merk en geen-merk.

    Ook schoentjes, slofjes e.d.

    Interesse ? Ik hoor het graag.

    Groet, Annemarie

  • pkokchikido@hotmail.com

    dag annemarie

    je kunt mijn een mail sturen (pkokchikido@hotmail.com)

    dan kunnen we afspreken

    groet

    maarten