Hoi!

Op marktplaats worden veel dingen aangeboden… Toch blijkt het altijd maar weer een karwei te zijn om het erop te zetten, kopers te regelen etc… En daar heb je soms simpelweg de tijd niet voor of wil je de tijd er niet aan besteden. Maar de artikelen liggen wel in de weg en een zakcentje verdienen wilt toch iederen? Ik bied nu aan om deze voor U te verkopen. Het gaat zo in z'n werk: U maakt de foto's (Ik kan dit niet voor U doen aangezien de spullen bij U thuis liggen) en stuurt mij deze via msn of via de mail. Ik maak een korte beschrijving en bied deze te koop aan!Ik regel voor de rest alles. Als er kopers zijn maken ze geld naar mij over en U stuurt het op waarna 40 % + verz. kosten naar jou worden overgemaakt. Geld verdienen=weinig doen! Dit is ideaal! Ik heb het vaker gedaan en ik ben betrouwbaar. Er is dan ook nog nooit wat misgegaan en dat zal als het aan mij ligt ook nooit gebeuren! Let wel op! Ik bied de kleding aan op een veiling online. Dit houdt in dat de startprijs 1,00 is. Het lijkt weinig maar hoe lager de startprijs hoe hoger vaak de eindprijs! Alleen bij sommige artikelen maak ik een uitzondering en bepalen we een andere startprijs! En nog een ding. De advertenties wil ik zo snel mogelijk gezet hebben.(liefst vandaag) Dit houdt in dat snel reageren heel fijn zou zijn. Later kan ook maar dan is er de kans dat ik helaas niet meer U kan helpen! Nou, mail me gauw als je intresse hebt en dan handelen we het snel af! Als U nou nog vrienden/familie of wie dan ook hebt die mogelijk ook intresse zouden hebben mogen ze me ook gerust mailen!