tweedehands-kleding voor export

• Arian

Weet ook iemand waar ik grote partijen tweedehands-kleding voor export kan kopen?

BVD,

Arian

• A. Zweers

Hallo Arian,

Ik heb een partij tweedehands dames- en herenkleding, alles schoon en heel, zomer- en winterkleding, confectie- en maatkleding. Vele honderden stuks; precieze hoeveelheid moet ik nog tellen.

heb je evt. interesse en zo ja, wat bied je?

Ik hoor het graag van je.

Arian schreef:

>

> Weet ook iemand waar ik grote partijen tweedehands-kleding

> voor export kan kopen?

>

> BVD,

>

> Arian

• D.baban

hoi

Ik wil graag een voorstel doen,en dat is tweedehans-kleding naar Noord-Irak exporteren.en weet niet dat je eerder gedaan hebt of niet laat mij maar weten per email want wil graag ook weten watvoor sorten die je hebt.

groetjes

D.baban

• mariska

Hallo,

Ik heb een partij(15tal dozen) kinderkleding van 50 t/m 176 en enkele dozen grotere maten..

Weet niet of u hier nog belang bij heeft aangezien de datum van de advertentie..

Als u belangstelliing heeft stuur dan even een mailtje dan kunnen we het over de vraagprijs hebben die ik er voor heb staan

Groetjes Mariska

• toef

Zit het prikbord voor tweedehandskleding door te kijken en zie jouw bericht staan, is wel al van meer dan een jaar geleden, maar misschien ben je nog bezig met dit. Misschien heb ik dan een leuk aanbod voor je. Hoor graag van je.

Chantal

• Michel

Hallo,

Ik zag per toeval uw advertentie op internet staan, en vroeg mij af of u nog steeds zoekt??

Wij hebben met grote regelmaat containers originele kleding uit Duitsland en Zwitserland, dit is een zeer hoge kwaliteit als je dit mag vergelijken met de Nederlandse(het komt bij stichtingen vandaan), onze ervaring vertelt ons dat deze containers minder dan 30% afval(oud/versleten/poetslappen/verpakking e.d)tegen meer dan 40% afval uit de betere Nederlandse inbreng.

Speranta,

06-20909440Arian schreef:

>

> voor export kan kopen?

>

> BVD,

>

> Arian

• Michel

Hallo,

Ik zag per toeval uw advertentie op internet staan, en vroeg mij af of u nog steeds zoekt??

Wij hebben met grote regelmaat containers originele kleding uit Duitsland en Zwitserland, dit is een zeer hoge kwaliteit als je dit mag vergelijken met de Nederlandse(het komt bij stichtingen vandaan), onze ervaring vertelt ons dat deze containers minder dan 30% afval(oud/versleten/poetslappen/verpakking e.d)tegen meer dan 40% afval uit de betere Nederlandse inbreng.

Speranta,

06-20909440Arian schreef:

>

> voor export kan kopen?

>

> BVD,

>

> Arian

• goed goed

wij zijn een kledingsorteerbedrijf en exporteren per vrachtauto of container kleding

naar het buitenland in diverse kwaliteiten.

in onze showroom kun je voor de nederlandse markt kleding uitzoeken per stuk

of per kilo

mail goed1992@xs4all.nl of bel 0653237772

martin

• goed goed

wij willen graag exporteren naar irak.

wij hebben een kledingsorteerbedrijf en exporteren reeds vele jaren (20)

naar diverse landen

mail goed1992@xs4all.nl of bel 0653237772

martin

• eric

Ik heb kleren te koop.Wat is jou prijs per kilo of per kleren?

Erictoef schreef:

>

> Zit het prikbord voor tweedehandskleding door te kijken en

> zie jouw bericht staan, is wel al van meer dan een jaar

> geleden, maar misschien ben je nog bezig met dit. Misschien

> heb ik dan een leuk aanbod voor je. Hoor graag van je.

>

> Chantal