Ik ben op zoek naar dames & herenkleding
Liefst omgeving rotterdam.
Maten maken niet uit als het maar heel en schoon is,
Kijk even op:
http://ncparra.beepworld.de
Laat je overigens niet afschrikken door de duitse tekst: ik woon namelijk net over de grens (in Goch). Mocht er een kledingstuk bijzitten die je graag zou willen kopen, dan verstuur ik het pakje uiteraard vanuit Boxmeer (dus via het tarief van TNT Post Nederland). Hopelijk zit er iets voor je bij…
Groetjes,
Nicole
Beste Joke,
komt dat even goed uit. Wij hebben een hele grote stapel meisjes en dameskleding (bijna allemaal ook goede merken) liggen. Mail me terug om een afspraak te maken. Ik woon zelf in Rotterdam.
m.v.g.
Misha
Joke schreef:
>
> Ik ben op zoek naar dames & herenkleding
> Liefst omgeving rotterdam.
> Maten maken niet uit als het maar heel en schoon is,
Beste Joke,
ik heb de beschikking over 100-200 zakken kleding die voornamelijk uit heren en dameskleding bestaat. Het kan zijn dat er een paar zakken zijn met kinderkleding maar die kunnen dan worden vervangen door volwassen kleding Ik ben niet in staat om de kleding de sorteren en langs te brengen. Ik kan wel elke week beschikken over dit aantal maar de kleding zal moeten worden opgehaald in Amstelveen. Dat is net voorbij Schiphol. Ik verkoop elke vuilniszak vol met kleding voor 1 euro.
Mocht je geinteresseerd zijn hoor ik graag van je of anders mail me op soema100@yahoo.com
mvg Roland
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?