Ik ben op zoek naar tweedehandskleding,om een winkeltje tebeginnen.
Het moet er wel netjes en schoon uitzien,
Dus als u wat weet ,dan hoor ik het graag
groetjes will
Hoi Will,
Ik heb een partij dameskleding aan te bieden. Merkkleding van o.a. Only, Vero Moda, Zidane en H&M -gedeeltelijk ongedragen en absoluut zonder gebreken! Je kunt de kleding afzonderlijk kopen voor € 5,- per stuk of minder (behalve winterjacks) of je kunt de hele partij in een keer opkopen. Qua prijs komen we er wel uit.
Laat je overigens niet afschrikken door de duitse tekst: ik woon namelijk net over de grens. Mochten er kledingstukken bijzitten die je graag zou willen kopen, dan verstuur ik het pakket uiteraard via het tarief van TNT Post Nederland. Hopelijk zit er iets voor je bij…
Kijk snel op: http://ncparra.beepworld.de
Groetjes,
Nicole
Beste Wil, Ik heb net mijn zolder en kast opgeruimd en dat resulteerde in 2 grote zakken met kleding. Het ziet er allemaal nog goed uit. Je mag het hebben in ruil voor een Douglasbon. Waarde mag je zelf bepalen aan de hand van de kleding…Lijkt mij een goede deal voor je, toch?
Succes met je winkeltje!
Hartelijke groet,
Beste Will,
Hoe gaat het met je winkeltje? Heb je het al opgezet?
Heb de kledingkasten ook leeggehaald en er zitten denk ik wel leuke dingen dingen bij voor verkoop! Merk en niet merk, ziet er allemaal nog heel netjes uit.
Zullen we een afspraak maken zodat je het kan bekijken, of kan ik gewoon in de winkeltje komen met de kleding? Werk je met de verkoop dat er ook een deel van mij is??
Ik hoor graag van je.
Mirella
Ik heb diverse dameskleding, kinderkleding en schoenen/laarsen voor een leuk prijsje.
Dameskleding: draagmaat 40
Meisjeskleding: draagmaat 122/128
Jongenskleding: draagmaat 86/92
Schoenen: 40/41, 32/33, 23/24
Het is gedragen, maar nog in prima staat en alles is schoon.
Mail me maar bij interesse.
Gr. Esther
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?