Gezocht partijen merkkleding

• kayalik

Hallo mensen ik zoek gebruikte kleding voor goeden doelen voornamelijk voor buitenland voor landen die het nodig hebben,wie heeft nog kleding staan die ze niet gebruiken,grote partijen wil ik ook wel in kilo,s kopen als de prijs maar goed is.alvast bedankt.tel nummer=0634079522.

• kayalik

wat wil je voor de spullen die je heeft,het mag niet duur zijn ,dan wil ik ze wel van je kopen,groetjes.

• soufien

Hallo,

Ik ben opzoek naar merkkleding voor een lage prijs voor te verhandelen.

Dit is mijn email adres: klunder47@hotmail.com.

Dit is mijn tel. 0032489350803

Mvg Soufien

• mohamed

hallo

ik heb 4500 stuks merkkleding dolce gabbana. g star. energie. replay. etcetera allemaal orgineel moet allemaal in een keer weg kosten 12000 euro

• Leo

Heb geen www adres.

Waarom zou u dat willen hebben,heeft u aanbod voor mij?

Groetjes Leon

• jimmy

Hallo allemaal.

Vanwege mijn werk , ben ik in staat om alle top merkkleding te leveren! zoals Gucci , Prada, Versace, Docle gabbana, Cavalli, Calvin Klein Collection, galliano, Ferre, etc…. Alleen de TOP MERKEN! Als je interesse hebt, kunt u contact met mij opnemen!

• jimmy

Hallo allemaal.

Vanwege mijn werk , ben ik in staat om alle top merkkleding te leveren! zoals Gucci , Prada, Versace, Docle gabbana, Cavalli, Calvin Klein Collection, galliano, Ferre, etc…. Alleen de TOP MERKEN! Als je interesse hebt, kunt u contact met mij opnemen! jimmy.gbf@gmail.com

• kledinginkoopholland@hotmail.com

ik heb een partij van 1000 stuks kleding zitten NIEUWE KLEDING , Het is kleding voor oudere dames , komt zo uit een dameswinkel.

Incl. 5 grote confactie kleding rekken .

Prijs voor een snelle beslisser is 1.250,- euro .

WEES ER SNEL BIJ WANT WEG IS PECH

Bel snel voor een afspraak op ; 06 - 343.811.39

Verder kan ik u aanbieden elke week mooie partijen orgineel

• gachjo

Hallo,

Ik ben opzoek naar partijen merkkleding.

Ik betaal tot 2.50 per stuk.

Groetjes gachjo.

• SashleyFashion

Ik moet ruimte maken voor mijn nieuwe collectie

Dus vroeg me af of er iemand interesse heeft in een partij baby en kinderkleding

Heb nu een partij van 96 stuks dat weg mag voor 450 euro excl verzendkosten

Het pakket bestaat uit de maten 62 t/m 156 zowel meisjes als jongens

Alle kleding is nieuw !!!

Met de merken

Boy star

Girl star

Knot so bad

Little girl star

Onbekende merken

C&a

Prenatal

Zeeman

Het moet zo snel mogelijk weg dus heb je interesse of wil je meer informatie

stuur even een email naar sashleyfashion@gmail.com