groothandel met showroom gebruikte kleding

  • Roland

    Beste Niek,

    ten eerste bedankt voor je interesse. Miscchien is het handiger als ik je op een direct emailadres kan bereiken zodat we het een en ander kunnen afstemmen maar in principe geldt dat ik een grote vuiniszak vol met goede kleding ( door elkaar) verkoop voor 1 euro. Ik kan wekelijks aan grote partijen komen dus het hangt er vanaf in hoeveel jij geinteresseerd bent resp zou zijn.

    mvg

    Roland

  • athos

    We willen ook wel zakken met kleding kopen voor 1 euro per zak.

    ongesorteerd huis aan huis € 0,65 per kilo

    geroofd zonder creme € 0,25 per kilo

    creme kwaliteit mix € 4,50 per kilo

    Mail ons even .

    groet.

    ATHOS

  • nancy

    Hallo hoeveel gaan die zakken kosten en is het geschikt voor een winkeltje,gr v nancy

  • Roland

    Beste Nancy,

    ten eerste bedankt voor je interesse. De kleren zijn zeer zeker geschikt om in de winkel te verkopen. De kleding die we binnen krijgen wordt in elk geval gescheiden van beschadigde en of beschadigde kleding. Dus de kleding die evt zou kopen is goed. De kleding wordt daarnaast gefilterd van schoenen, damestassen, lakens etc. OF te wel de kleding is goed om in de winkel te verkopen.

    Ik wil met je afspreken dat je tegen een kennismakingsprijs van 1 euro per zak van gemiddeld 5 kg of meer. Zullen we zeggen dat jij 25 zakken komt halen? Indien het goed bevalt kunnen we afspraken over een frequente afname.

    Laat me z.s.m. weten hoe of wat.

    Alvast bedankt

    mvg

    Roland

    P.S. heb jij een emailadres waarop je evt rechtstreeks zou kunnen benaderen indien ik bv tegen mooie kleding aanloop?

    nancy schreef:

    >

    > Hallo hoeveel gaan die zakken kosten en is het geschikt voor

    > een winkeltje,gr v nancy

  • Roland

    Best Athos,

    ik weet niet of je mijn eerdere mail hebt ontvangen. In elk geval verkoop ik kleding die gefilterd is van beschadigde en of vuile kleding, lakens, schoenen, tassen etc.

    Dus puur sec goede draagbare kleding.

    Ik wil met je afspreken dat je tegen een kennismakingsprijs van 1,50 euro per zak die minimaal 5kg of meer wegen kan komen halen. Dat is 0,30 euro per kg.

    Indien het goed bevalt kunnen we in de toekomst iets constructiefs afspreken.

    Zullen we afspreken dat je de eerste keer tussen de 25-50 zakken bij me afneemt zodat je een goed oordeel kan vormen over de kwaliteit.

    Alvast bedankt.

    P.S. kan je me een emailadres geven waarop ik je rechtstreeks zou kunnen benaderen.

    mvg

    Roland

    athos schreef:

    >

    >

    > We willen ook wel zakken met kleding kopen voor 1 euro per zak.

    >

    > ongesorteerd huis aan huis € 0,65 per kilo

    > geroofd zonder creme € 0,25 per kilo

    > creme kwaliteit mix € 4,50 per kilo

    >

    >

    >

    > Mail ons even .

    > groet.

    > ATHOS

  • motje

    hallo, ik zoek grote partijen van tweedehands kleiding , mix, creme, van 5 tot 10 ton…wij betalen per kilos..gesorteerd ,ongesorteerd ook.. bel aub na dit nr: 0634347451…gr mo.

  • ATHOS

    Best Roland,

    bedankt voor uw reactie.

    Ik wil met u business doen met het minimum van 3 containers per jaar.

    Ik wil ook de kwalitijt zien en wetten in hoeveel tijd kunt u een container van 2 feet vol maken. als u schoenen kunt ook vinden wil ik ook graag wetten.

    Mijn email adres is: athosy2007@yahoo.fr

    Ik wil 30 zakken bij u afnemen zodat ik een goed oordeel kan vormen over de kwaliteit. Volgende zaterdag mag ook.

    ATHOS

  • mo

    hallo ronald, u kunt dei bij mij in belgie inleveren , tel: 0634347451..maar eerst over de prijs praten , en ik koop met kilos..gr mo schreef:

    >

    > Ik heb een vraag of jullie tweedehandse kleding opkopen. Ik

    > kan namelijk per week 100 vuilniszakken met tweedehandse

    > kleding leveren.

    >

    > Indien jullie het niet weten zouden jullie mij kunnen helpen

    > waar ik dit wel kwijt zou kunnen?

    >

    >

    > Alvast bedankt

    >

    > mvg

    >

    > Roland

  • athos

    Wie kan mij binnen een maand twee containers van 20 feet leveren?

    Ik heb ze nodig voor afrika dus geen winterkleding tussen.

  • barbara

    Beste Roland,

    kun je ook aan vintage schoenen in goede staat komen?

    En zo ja, voor hoeveel per kilo of zak?

    Of kan iemand anders mij hiermee helpen?

    rechtstreeks mailen mag ook.

    Alvast veel dank!

    Barbara