gevraagd 2e handskleding, leren jassen, schoenen en accesoires

• suus

heeft u oude kleding, leren jassen,schoenen en accesoires die u niet meer gebruikt, gooi ze dan niet weg!!!! maar mail ons via vintagekleding2@live.nl

het is vanzelfsprekend dat de kleding in goede staat is.

met vriendelijk groet,

de vintage hunters

• C. Duiker

Geachte dames en heren,

Ik heb een partij tweedehandskleding, schoenen en wat jassen.

Alles in goed onderhouden staat.

Indien u geinteresseerd bent ben ik te bereiken op 06 17266854.

Met vriendelijke groet,

C. Duiker

• senne31

Hoi Suus,

Ik heb nog dameskleding en kinderkleding en een partij nieuwe sieraden.Foto's kunnen gemaild worden.Neem aan dat je ervoor wilt betalen…

• mako

ik heb nog een vraagje hoeveel kost het per kilo alleen die schoenen

mag ik jullie tel of adres

met vriendelijke groeten mako

• kasia

hallo senne ik heb wel interesse in de kinderkleding.

mijn tel: 0624618764

mail : r.cate4@chello.nl

bvd

groetjes Kasia

• senne31

Hoi Kasia,

Ik heb je de foto's gemaild.

groetjes barbara

• Aleida

Hallo

Ik heb een mooie beige regenjas die gevoerd is en behandeld is met spul waardoor het waterdicht is. Zo is hij ook gewassen toen ik hem niet meer aan kon,

Hij hangt nu al een tijd in de kast en is slechts een paar keer gedragen. Het is maat 40.

Ik heb tevens een bruin leren jas waar ik altijd veel plezier aan heb gehad. Helaas is de rits niet meer goed en ook deze jas past niet meer. Anders had ik hem

zeker laten maken.

Ik kan eventueel foto's sturen van de 2 jassen als u interesse heeft.

Ik hoor graag van u.

Groeten Aleida

• Belinda

Hey hallo……

Mijn moeder is pas overleden en ik zit met een heleboel kleding, schoenen en accesoires van goede kwaliteit. Zelf kan ik het niet gedragen gezien wij een andere maat hebben.. Alles is nog vrij nieuw . Ook leren jassen van nog geen 2 maanden oud en mantelpakjes . kortom noem maar op… Mochten jullie interesse hebben dan hoor ik dat graag.. ik vraag er wel een vergoeding voor. Het gaat dus om een complete outfit van zomer en winterkleding. Laat het me weten.

• Belinda

Hey hallo ..

mijn moeder is pas overleden en ik zit nu met een overvloed aan kleding , schoenen en accesoires waar ik zelf niets mee kan. Het gaat hier om een complete outfit van zomer en winterkleding. Er zitten mantelpakjes en zelfs leren jassen bij van nog geen 2 maanden oud. Mochten jullie interesse hebben dan verneem ik dat graag van jullie . Ik vraag er wel een vergoeding voor…….

• Morgenster

Hoi Suus,

Je komt als geroepen! Ik ga binnenkort verhuizen en mijn huis staat op z'n kop.Ik heb een hoop tweedehands kleding zoals Colberts, shirts, pantalons, blouses (net, spijker etc.), schoenen, laarzen, teveel om op te noemen. Er zit ook een lange leren damesjas bij, maar de voering ligt er een beetje uit. Ik weet niet of jij handig bent, maar ik zie er geen heil in.

Ik woon in Amsterdam en als je geinteresseerd bent geef me dan een belletje.

0621502539.

Groetjes,

Corine