opkopen originaal/2ehandskleding

• S. de Graaf

Zoek je nog steeds kleding??

• Vidas

> Beste Alabroun,

Ik ben opkoper van gebruikte kleding.

Ik ben geinterreseerd van tweedehands kleren op grote partijen. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijk groet

VD

>

> Ik heb op dit moment een grote partij

> ongesorteerde tweedehands kleding liggen, het gaat

> nu om 100 tot 150 zakken vol maar er komt

> dagelijks meer bij.

>

> Ik verkoop per kilo.

>

> Groetjes.

>

> Alabroun.

• Joke

Hoi Fleur,

Ik heb 10 tassen met nieuwe en gebruikte kleding ( 80%- 20% ) die je zo kan ophalen voor een zacht prijsje. Truien, jassen , broeken, jeans, rokken en blouses . Alle maten door elkaar . Diverse kleding nog met kaartjes eraan.( ongeveer 450 stuks ) Interesse ?

zwaan71@live.nl

Groetjes,

Joke

• Lien

Hallo,

Heb je nog interesse.

Ik heb nog veel kleding in de aanbieding, meer dan 60 stuks dameskleding (maten s/m) van verschillende merken oa Mexx, Only, Street One, Esprit, G star..

En jongenskleding leeftijd 11-12 jaar.

Hoeveel geef je gemiddeld?

Alvast bedankt

• Yves

Beste,

In de gemeente Zemst (Mechelen - België) is er op 5 en 6 mei een garageverkoop. Wij doen ook mee met hoofdzakelijk 2de hands kleding allerlei (mannen, vrouwen, jongens, meisjes - kleding).

Het aantal (jassen, broeken, pulls,skikledij, …) loopt gemakkellijk op tot een paar honderd stuks.

Bent U geïnteresseerd of kan U mij enkele adressen geven waar ik deze kledij kan verkopen ? (is zeker niet duur, integendeel). Er zijn stukken bij die zelfs niet gedragen werden (bvb zwarte jas G-star, nieuwprijs 150 €, voor 10 €)

m.vr.gr.

Yves

• Laura

Hallo,

Ik heb nog meer dan 200 st kleinste dames maat/ grootste kindermaat kleding in de aanbieding.

Merken, Steps, Only, We, Object, outfitters nation, Vero moda etc.

Ook heel veel schoenen mt 37/38

Tassen en riemen ook erbij.

Bij interesse graag even mailen naar xxlaurtje19xx@gmail.com

• H. T

Ik zie dat het bericht uit 2009 was. Bent u nog steeds geinteresseerd? zoja, voor hoeveel € per kilo zou u de kleding willen opkopen?

• H.T

Beste Fleur,

Ben je nog steeds op zoek naar kleding? Ik heb kleding in de aanbieding voor je voor €1,- p kilo tot wel +/- 1000 kilo per week.

Mocht je interesse hebben, dan verneem ik graag een reactie.

MVG

• Maikel

Ik heb ongeveer 60 bananendozen vol met dameskleding en schoenen, bijna alles is nog nieuw met de winkellabels en prijskaartjes, de kleding is op 10% nooit gewassen en nooit gedragen.

Verder heb ik ongeveer 300 dames schoenen,laarzen enz,enz.

Graag verneem ik of er intresse is en wat de inkoopprijs voor kleren en schoenen zijn.

De kleding is merendeel van goede merken.

Vr,gr,

Maikel