opkopen partijen tweedehands kinderkleding

• marjaHallo Marcel,

Hallo Marcel,

ik heb nog wel een mooie partij tweedehands kinderkleding te koop

belangstelling ?

stuur me een mail dan stuur ik je foto's

groeten MArja

• Stoer en Vintage

Beste Norddin

Wij hebben mooie tweedehands kinderkleding. Merken zoals; Armani, D&G, Name-it, Burberry, Gap, RL, Tommy Hilfiger, Muy Malo, Bengh, Vingino, Retour, Noppies, Hema, H&M, Tumble 'n Dry, Lacoste, Moncler, Ice Berg, Joe Black, etc… Wij hebben ook mooie dames- en herenkleding. Alle kleding is zo goed als nieuw…

• wendy venhovens

ik heb wel wat baby kleding voor U maat 50/56/62/68

• kledinginkoopholland@hotmail.com

Geachte relatie ,

KENNISGEVING :

PARTIJ TWEEDEHANDS SCHOENEN ( winterschoenen ) 8000 KG , a. 0,95 per kilo ( Gebracht ).

Snelle levering mogelijk.

Bij belangstelling graag even mailen of bellen.

Hartelijke groet :

KLEDING INKOOP HOLLAND

Mail : kledinginkoopholland@hotmail.com

Tel : 0031(0)6 - 343.811.39

• Mariska

Hallo,

Ik heb 3 grote Curverboxen, 1 plastic box en 1 verhuisdoos vol met, onder andere, kinderkleding.

Voor een meisje van maat 50 tot en met maat 104. Voor een jongetje van maat 50 tot en met maat 68. In deze boxen vind je van alles wat, jurkjes , broekjes, truitjes, rompertjes, sokjes, schoentjes enz enz.

Zowel merk- als geen merkleding. Ziet er nog goed uit.

Wie heeft interesse?

Groet, Mariska

0628124933

• Tinus

12 beurscollecties te koop van TinusP- babykleding. 1996 tot 2002. Alleen te koop bij gehele afname. Enkele honderden collectes items! Bezichtiging op afspraak via e-mailadres.

• Inge

Geachte heer Norddin,

Bent u nog steeds op zoek naar 2e hands kinderkleding?

Zo ja dan kan ik u een overzicht en foto's e-mailen van de kleding die ik te koop heb.

mvg

Inge

• Elizabeth

ik wil kopen a.u.b sturen mail sms +31684423944

• Elizabeth

ik ben op zoek kinderkleding, wil kopen aub email sturen elizabeth1806@hotmail.nl

• eb_emilio@interia.pl

w