grote partij tweedehands kleding te koop aangeboden

• Sonja

Weer een aantal partijen op voorraad:

Per 100 stuks: tweedehands kinderkleding, voornamelijk voorjaar- en zomerkleding, merken o.a.: Mexx, Esprit, Persival, Eager Beaver, Jilly, Barbara Farber, Cars, Ikks, maar ook Hema, H&M, C&A. Een mix van alle kindermaten (50 t/m 176), zowel jongens- als meisjeskleding. Shirts, broeken, rokjes, topjes, jassen, truien, enz.

Aangezien het hier om goede kleding gaat is de minimumprijs 1 euro per stuk, excl. BTW en verzendkosten.

• JAMAL

Geinteresseerd in de tweedehands kleiding met een goed kwaleteit en grote hoeveelheid (minimaal 1 container per maand )voor export

info@dixtrading.com

• Riap

500 kilo erg mooie, tweedehands kinder-merkkleding(winter) aangeboden

• issati

hallo

ik ben op zoek naar tweedehands schoenen, het liefste grote aantallen.

mijn nummer 0624354036

groetjes issati

• Elles BB

Hallo,

Ik heb jarenlange ervaring met het verzamelen van 2e hands kleding voor winter en zomerseizoen. Ik wil er mee stoppen en heb ca 500-600 stuks voornamelijk dames merkkleding accessoires en wat schoenen. Ik wil daar in één keer vanaf.

Bel even 0628906317

• H. Hansen

Hallo,

Wij zijn op zoek naar goede tweede hands kleding, gewassen graag enz. kunt u mij vertellen hoeveel kg u hebt????

Het mag van alles zijn als het maar van goede kwaliteit is, dan kunnen we misschien voor de toekomst hierover een vaste afspraak maken.

Alvast bedankt H. Hansen.

• veldman

zou u mij willen contacten,i.v.m. verkoop van u kleding.

m.v.g j. veldman

• veldman

als aanvulling tel 0172438641 of 0644224545.

• putzeijs Roger

Ik heb maandelijk een 1000 kgr tweedehandskleding over van onze winkel,kunnen de aanvoer niet meer verwerken,wat is u aankoopprijs?

Roger

• putzeijs Roger

Ik heb mmandelijks een grote partij te koop ,door het overaanbod,wat is u aankoopprijs?

Roger