tweedehands kleding per kilo

• Lucas

Hallo, heb je nog de kleding? Ik ben hell geinteseerd om te koopen als je hebt hell veel. Heb je de fotos van de kleiding? Me mob nr is: +48 537 316 090 of email adres: euroimport-export@wp.pl

Gr Lucas

• anita

Hallo, wij brengen wekelijks 1 ton kilo per week kleren weg o.a. kinderkleding, mannekleding ,vrouwekleding

wij vragen 70c per kilo . er zitten namelijk ook heel veel merkkleding tussen : mexx , tommy hilfiger enz …

veel felle kleurtjes … zeker de moete waard alls u interesse heeft graag mij te contacteren op mijn email .

wij leveren ook zelf de kleding

alvast bedankt

• Mariska

Hallo,

Ik heb 3 curverboxen en 1 verhuisdoos vol met babykleding voor zowel een jongetje als een meisje.

Indien u geïnteresseerd bent, hoor ik graag van u: mariskasteeman@hotmail.com.

Groet, Mariska

• amber

Beste Anita,

Graag zou ik meer willen weten over evt aankoop van partij kleding van uw bedrijf.

Met vriendelijke groeten,

Amber de Vries

• amber

mijn email is amber.20@live.nl

• Cassandra

Ik weet niet hoe dit precies in zijn werking gaat

Maar ik heb kleding nodig voor mensen die hulp nodig zijn

0,96 euro cent per kg?

En waar kan je de kleding kopen en afhalen?

Kan je ook kleinere hoeveelheden kopen bijvoorbeeld 200 kg?

Mvg Cassandra

• Jeffrey

Beste,

Ik wil deze kleren wel van u over nemen 1000kilo 700euro belt u mij hier even over 0636051350

• Piotr Zasadny

Hallo ik wil graag kleding van je kopen het liefst grote hoeveeheiden kilos ,mijn nummer is 0624518039 tot horens

Groetjes Piotr

• Piotr Zasadny

Hallo ik wil graag kleding van je kopen het liefst grote hoeveeheiden kilos ,mijn nummer is 0624518039 en mail anwb24@wp.pl tot horens

Groetjes Piotr

• joanna

Ook ik wil graag 2e hands kleding per kilo opkopen. Waar kan dat?