Partij tweedehands kinderkleding gezocht..

• Jane

hello ,i have many girls clothes because off my twins 140 to 152 also for the winter 50 euro for a hole bag ,greetings Jane

• Mike

Hallo,

Ik heb best wel een grote partij kinderkleding gebruikt, maar in zeer goede staat.

Ook schoenen en evt knuffels.

Ben je geinteresseerd, laat het dan weten,

Gr,

• zonneveld

Nesh

ik heb heeeel veel nieuwe kinderkleding, geef je mail adres dan stuur ik het door, prijzen en foto's

gr

Rene

info@brothersonline.eu

0612727730

• aman

Hoi,

Ik heb veel jongenskleding van maat 50-92

alles is nog schoon en onbeschadigd

mail maar als u interesse heeft

aloock@msn.com

mvg

amanda

• manal

Hallo

1 e kwaliteit: Echt 2e handse kleding die er bijna als nieuw uitzien, uitgesorteerd op 1e kwaliteit , hemden, broeken, t-shirst, jassen enz enz. Hiervan heb ik ongeveer 12 ton. De prijs is 4 euro per kilo.

2e en derde kwaliteit: Alles door elkaar, ongeveer 15 ton en daar vraag ik 0.45 cent per kilo voor. zelf ophalen

ntersse dan kunt u bericht sturen naar manal1989@live.nl.

Groet,

manal

• manal

Hallo

1 e kwaliteit: Echt 2e handse kleding die er bijna als nieuw uitzien, uitgesorteerd op 1e kwaliteit , hemden, broeken, t-shirst, jassen enz enz. Hiervan heb ik ongeveer 12 ton. De prijs is 4 euro per kilo.

2e en derde kwaliteit: Alles door elkaar, ongeveer 15 ton en daar vraag ik 0.45 cent per kilo voor. zelf ophalen

ntersse dan kunt u bericht sturen naar manal1989@live.nl.

Groet,

manal

• Jaqueline

Ben je nog steeds geinterreseerd in kinder / baby kleding?

Ik heb aardig wat liggen waar ik graag vanaf wil.

Stuur me maar een mail als je nog geinterreseerd bent.

groetjes Jaqueline

jaquelinevanbeest@hotmail.com

• nancy

Hoi,

Ik heb veel meisjes kleding vanaf maat 50t/m 68, ben je daarin geinterreseerd?

Groetjes nancy

• dinx

Hoi,

Ik will allle kledind voor kinder bij u kopen?

Heb u nog?

Mij e mail. dinxior@gmail.com

• fouad

goede dag ik heb een flinke partij kinderkleding in alle maten voor je in de aanbieding belt u me dan kunnen we iets afspreken mvg,kledingbank arnhem-nijmegen