Tweedehands, gebruikte kleding (origineel, niet gesorteerd)

• Ruth

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar grote partijen tweedehands kleding. Wij kunnen ongeveer 5 à 6 ton per maand opkopen.

Wie iets voor ons heeft, gelieve ons te mailen op ruth.dekeyser@hotmail.com.

Hopelijk tot gauw!

Met vriendelijke groeten,

Ruth

• Marcel Otte

Hoi allemaal

Ik weet niet of de mensen achter deze naam te vertrouwen zijn.

Want ze zouden mij terug bellen voor de kinderkleding en dat hebben ze niet gedaan.

Dus van daar dat ik denk dat deze mensen alleen maar mooie belooftes kunnen maken.

Dus men is gewaarschuwd als men met deze mensen in zee gaan.

Groetjes Marcel

• marjo wijers

Hallo

Ik ben op zoek naar rock en rolljurken/rokken,maat xl.

afstand : 10 km vanaf Geleen.

M.Wijers.

• luzina_2007@yahoo.com

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar grote partijen tweedehands kleding (origineel, niet gesoreerd) Wij kunnen ongeveer 30~50 ton per maand opkopen wij betalen 70 euro cent de kilo Wie iets voor ons heeft kan MIJ BEREIKEN OP MIJN . NUMMER 0684689646 Zaki email luzina_2007@yahoo.com lVriendelijke groeten,

• martiros

Halo, ik heb 50 ton en zelfs meer maandelijks voor u het is 35000 euro aan transactie of betaald u in cache? Wat voor bedrijf heeft u en wat is de naam?

Mijn bedrijf al meer dam 10 jaar handelt in tweedehands kleding en zulke prijzen die u aanbiedt kom ik zelden tegen, koopt u schoenen, bad en bed en gordijnen ook?

Ik ben reuze benieuwd op uw reactie,

p.s. Het tel. nummer is niet berijkbaar!?

• heniek

Hallo,

Ben voor een vriend van mij op zoek naar ongesorteerde kleding (voor export naar polen) hij kan maandelijks 15 ton afnemen, gesorteerd evt 5 tot 8 ton pmnd.

Reacties graag via de mail: heniutek@home.nl

• fabien

Beste Martiros,

Ik heb een aanvraag voor maandelijkse grote partijen tweede hands kleding (min. 30 containers 40 ft.).

ben je geïnteresseerd ?

voor meer details graag contact opnemen naar: fabien.dejongdehaas@gmail.com

• kledinginkoopholland@hotmail.com

STOP MET ZOEKEN OMDAT :

Wij voor u weekelijks orgineel kunnen leveren.

Wij hebben elke week minimaal 5000 KG ( orgineel ).

U bij ons al kunt kopen vanaf 250 KG.

Wij sorteren niet.

U altijd bij ons mag komen kijken.

Ons adres is:

Haaksbergerstraat 705 - G , Enschede.

Openingstijden zijn : Elke Vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur of ( doorde week op tel.afspraak ).

U kunt ons bellen op ; 06 - 343.811.39

Tot horens ,

Hartelijke groet ;

KLEDING INKOOP HOLLAND.

• Cornelis Brasem

Ik heb behoefte aan de maandelijkse levering van 30 - 50 containers van 40". Is jouw bedrijf in staat 2e handskleding te leveren aan mijn Afrikaanse klant. Mijn klant is bereidt de transactie in cash te betalen. De behoefte is hoog dus graag met spoed mij hierover contacteren.

Mvg,

0683115111

• louis

Hallo,

Ik ben op zoek naar ulke hoeveelheiden voor mijn klant, mocht u nog steeds structureel origineel hebben dan kunnen wij een afspraak maken voor een kennismaking gesprek voor een ventueel samenwerking. mijn klant an tot 200 ton per maand kopen.

MVG

Louis de la courneuve

0651739889