OPKOPER VAN GEBRUIKTE KLEDING

  • A.M.TexBelgium

    Belgische origineel
    Arie
    maddy

    Hallo, ik heb +/- 400 kg dameskledij en schoenen nog in goede staat  !!

    Prijs overeen te komen

    is dit nog beschikbaar?

    Best Arie,

    wij hebben een partij van 500-/+kg damskledij  van een belgische merk allemaal nieuw .

    Meer info op : info@amtex.be

     

    Ja inderdaad, is nog beschikbaar.

  • Jeroen

    Wij hebben een zeer grote verzameling dure merkkleding, veelal ongedragen, met prijskaart er nog aan. Merendeel dameskleding maat 40. Bijenkorf. Merkschoenen ongedragen. 100 stuks verpakte panties, en dergelijken. Mantelpakken. Zijden sjaals. Hoedjes. Zal over de 100 kilo gaan (stuk of 7 kledingkasten). Op te halen in Roosendaal a 80ct de kilo. Wij kunnen met 4 man reeds inpakken of ter plekke assisteren.

  • Gerrie

    Hallo heb ongeveer 1000 kilo aan kleding ongesorteerd €1,00 pk is hier nog interresse voor?

  • Gerrie

    Hallo heb ongeveer 1000 kilo aan kleding ongesorteerd €1,00 pk is hier nog interresse voor?

  • Karim

    Ke

    wij kunnen leveren ongeveer 200 ton per maand original van shoolinzameling zeer goede kwaliteit weinig of niks afval.

    geleverd per 18 ton in 20voet container

    Kan ik uw ergens op bereiken

  • Anita

    ik heb een grote partij 2e hands baby en kinderkleding (denk tussen de 1500 en 2000 Stuks)

    merk en non merk, zomer en winter. Alles nog goed voor een volgende ronde

    Iemand interesse? 

    reeel bieden graag

  • O

    Ca 200 kg gebruikte dames en meisjeskleding. In goede staat.

  • Collin

    Hallo,

    Ik heb plus minus 225 dozen vol met kleding van baby tot positie kleding, jongens en meisjes, dames en heren, opa en oma, schoenen, riemen, tassen, sjaals echt van alles. Zit ook merk tussen. Ook nieuw spul. Alle kleding is schoon geen rotzooi. Dozen wegen tussen de 10 en 15 kilo per doos. Is niet uit gesorteerd. Zit wel allemaal in dozen of zakken. Ik woon zuid Limburg (Brunssum).

    Contact via cpmstewart@gmail.com

    Mvg stewart.

  • Gwendolina

    ik heb 30 zakken gebruikte maar ook nieuwe kleding (A-merken zoals Tommy Hillfiger, Mc Gregor, Superdry, Scotch &Rebel, Benneton etc) en schoenen. Alles samen voor €50,- ophalen in Gilze. 06-41899994

  • Tiny

    Ik heb onvgeveer 1250 stuks dames en kinderkleding allemaal meer dan geschikt voor verkoop. Alle seizoenen of stukken. Per stuk 0.8 euro is voor alles 960 euro. Bij afhalen deze week mazr 775 euro. Grztis erbij handtassen, schoenen, make up