(Partij) Vintage kleding gezocht

  • Eva

    Ik ben op zoek naar vintage kleding (jurken, shorts, jumpsuits, tassen, riemen, schoenen, vesten, tops). Tot nu toe op internet nog maar weinig voor goede prijzen gevonden, wie heeft er vintage kleding te koop of helpt mij aan de juiste mensen/groothandels? Hoor het graag en alvast bedankt!

  • goed goed

    hi,

    bij ons kun je uitzoeken per stuk of per kilo

    bel voor info 0653237772

    martin

  • Stoer en Vintage

    Beste Eva

    Jou berichtje is inmiddels al oud maar wie weet ben je inmiddels al toe aan nieuwe ‘vintage’ kleding. Stoer en Vintage zit in het midden van het land en wij verkopen vintage kleding die zo goed als nieuw is! Je bent altijd van harte welkom om zelf je pakket samen te stellen. Stuur ons gerust een e-mail; stoerenvintage@hotmail.nl

  • ann mestdagh

    beste eva

    ik heb hier twee rekken vintage mannenkledij staat, hoofdzakelijk hemden ! leuk en fleurig !

    dan nog twee rekken heel retro spullen voor vrouwen, en nog twee dozen vintage ballerina's voor dames…

    bel me gerust, ze moeten weg, ik maak wel een prijsje voor je..

    ann mestdagh

    0032488080780

  • nouk

    ann mestdagh,

    Ben geïnteresseerd in de dameskleding. Ik kan nu niet bellen, maar zou u even kunnen mailen wat de kosten zijn? En welke kleding/schoenen?

    Misschien een foto?

    Bedankt! nouk

  • Arsen

    Beste Allen,

    Ik zie dat allemaal oude berichten zijn, maar ik doe toch een poging. Ik heb bijna 1000stuks aan vintage festival kleding opgeslagen, waar ik toch graag van af wil. Nu ik een drukke baan heb is het voor mij en mijn vriendin onmogelijk om de vintagemarkten af te gaan. Wij hebben het altijd met super veel plezier gedaan, maar moeten ook ons rust in de weekenden pakken. Wat wij nog meer verkopen zijn: mobiele pashok met spiegel, 2 ronde kledingrekken, poster, brocante krijtbord en een rechte kledingrek. Om een beeld te krijgen van wat er te koop staat, kunt u op mijn facebookpagin kijken van Vintageworld. Daarnaast kunt u altijd bellen of mailen om een kijkje te komen nemen.

    06-19933921

    agulzadian@live.nl