GEZOCHT : 2E HANDS KLEDING UIT NEDERLAND

• Rene Zonneveld

GEZOCHT : 2E HANDS KLEDING UIT NEDERLAND !!

Hallo, wij zijn op zoek naar originele ongesorteerde 2e hands kleding uit Nederland, alleen origineel !!

Wij willen alles afnemen per maand, en willen daar 35 tot 50 ct de kilo voor geven.

Betaling a contant !!

ik hoor graag van jullie, bellen of mailen beide geen probleem.

mvgr

Rene

info@brothersonline.eu

+31612727730

• rene

ziet er goed uit eerlijk bedrijf, goede betalingen en afspraken TOPPIE

• NATIONALE KLEDING BALANS

Wij hebben nog zitten een partij met mooie winterkleding.

Aantal : 10.000 KG

Prijs : 0,70 cent ( bij afname hele partij )

Verder hebben wij nog 8000 KG schoenen staan. Prijs : 0,85 cent per kilo.

Als u hier iets mee kunt , laat het ons dan weten op ;

E-mail : kledingbalans@hotmail.nl

Tel : 06 - 34381139

Hartelijke groet :

Gert.

• zonneveld

Hebben hollands origineel

• Bb

Nationale kledingbalans;

Koopt kleding van particulieren voor 0,25 cent per kilo, zogenaamd voor arme en minder bedeelde mensen in het buitenland, die er niet ‘modieus’ bij kunnen lopen en het koud hebben. Ondertussen wordt het hier op dit forum voor 0,70 cent per kilo per 10.000 kg verkocht.

Dit staat er op de website;

Goed doel

Uw oude kleding wordt goed gebruikt

Door kleren te brengen naar de Nationale Kleding Balans steunt u meerdere doelen. Enerzijds zou het de vereniging, kerken, scholen en wijkgemeenschappen kunnen helpen waar u de kleding heen brengt en anderzijds geeft u arme mensen in ontwikkelingslanden de kans om er warm en modieus bij te lopen. Dagelijks lopen er mensen en kinderen rond op deze wereld die het minder goed hebben dan u. Deze kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken. Vooral in tijden van kou, recessie en schaarste treffen deze mensen 't het hardst.

U steunt het goede doel door de kleding in te laten kopen zodat u en de gemeenschap er beter van worden.

Ik weet zeker dat ik mijn kleding nooit bij Nationale kleding balans zal inbrengen!!!!