Beste anita ,
Ik heb interesse in de partij kleding als het nog mogelijk is.
stuur mij een email of bel mij.
Email: youssef_diyaf@hotmail.com
Tel: 0645818427
Alvast bedankt
Hallo iedereen we hebben nog steeds kleding te koop we hebben nu momenteel exact 1750kg kleding liggen schoenen tassen riemen , herenkleding, dameskleding , kinderkleding, baby kleding wie interesse heeft stuur naar deze e-mailadres ( lindita.x3@hotmail.com )
het enigste probleem dat we hebben is dat we geen vervoer hebben om de kleding te brengen , het is zelf komen afhalen .
met vriendelijke groeten Anita .
Hallo iedereen we hebben nog steeds kleding te koop we hebben nu momenteel exact 1750kg kleding liggen schoenen tassen riemen , herenkleding, dameskleding , kinderkleding, baby kleding wie interesse heeft stuur naar deze e-mailadres ( lindita.x3@hotmail.com )
het enigste probleem dat we hebben is dat we geen vervoer hebben om de kleding te brengen , het is zelf komen afhalen .
met vriendelijke groeten Anita .
met vriendelijke groeten Anita.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?