grote partij tweedehands kleding te koop

• Youssef .D

Beste anita ,

Ik heb interesse in de partij kleding als het nog mogelijk is.

stuur mij een email of bel mij.

Email: youssef_diyaf@hotmail.com

Tel: 0645818427

Alvast bedankt

• Bart

Beste,

biedt u nog steeds deze kleding aan.

we hebben interesse

• deprins

Beste zijn er nog tweedehands kleding nog beschikbaar mvg diane.gsm0485862409

• Anita

Hallo iedereen we hebben nog steeds kleding te koop we hebben nu momenteel exact 1750kg kleding liggen schoenen tassen riemen , herenkleding, dameskleding , kinderkleding, baby kleding wie interesse heeft stuur naar deze e-mailadres ( lindita.x3@hotmail.com )

het enigste probleem dat we hebben is dat we geen vervoer hebben om de kleding te brengen , het is zelf komen afhalen .

met vriendelijke groeten Anita .

• Anita

Hallo iedereen we hebben nog steeds kleding te koop we hebben nu momenteel exact 1750kg kleding liggen schoenen tassen riemen , herenkleding, dameskleding , kinderkleding, baby kleding wie interesse heeft stuur naar deze e-mailadres ( lindita.x3@hotmail.com )

het enigste probleem dat we hebben is dat we geen vervoer hebben om de kleding te brengen , het is zelf komen afhalen .

met vriendelijke groeten Anita .

• Anita

met vriendelijke groeten Anita.

• Anita

Hallo voor mij geen probleem waar u ze transporteerd . ik vraag 70c per kiol

• Anita

Hallo u kunt met mij contact opnemen via mijn Email !

als u mijn nummer wilt kan ik dan geven via mail !

alvast bedankt

• Anita

Jaa de kledij is oke kunt u mij uw nummer gevem voor verdere info alvast bedankt

• Bianca

Hallo Anita

Waar is het op te halen?

En eventueel mogelijkheid voor alleen de baby en kinderkleding?

Graag mailen naar high-five@live.nl