Gesorteerde kleding aangeboden !!!

• BootsCamp

Gesorteerde kleding Te Koop aangeboden !!

Op voorraad gesorteerde winter kleding, & jassen, zeer geschikt voor oostblok landen! Gesorteerde zomer kleding kan geleverd worden op bestelling!

De kleding is verkrijgbaar in 2 kwaliteiten te weten: 2e kwaliteit en 1e kwaliteit.

Wat kunt u van onze 2e kwaliteit verwachten: keurige kleding met hier en daar een kleine beschadiging of vlekje wat nauwelijks opvalt, en kleding die wij niet goed genoeg vinden voor onze 1e kwaliteit.

Wat kunt u van onze 1e kwaliteit verwachten: zeer nette kleding die zonder problemen aan een ieder doorverkocht kunnen worden, ook kunt u hier nieuwe kleding in aantreffen.

Naast onze kleding kunt u bij ons ok terecht voor schoenen, wij hanteren 10 verschillende kwaliteiten eo doelgroepen, sommige op voorraad andere op bestelling!

Is uw interesse gewekt dan kunt u ons altijd mailen of bellen voor meer informatie, prijzen of voor het maken van een afspraak!

Met vriendelijke groeten,

Rene Zonneveld

mob: 0612727730

BootsCamp

• bianca

Hallo

Zou graag meer info ontvangen via mail op bianca2010@upcmail.nl

Alvast badankt

• merks

kan u mij even contactere ik ben in geintereseert

merkshop1@hotmail.com

• Nike

Graag zou ik in contact met u komen, ik begreep dat u naast de kleding ook schoenen had volgens een vriend van mij die overigens zeer tevreden was over zijn aankoop!

graag hoor ik van u,

mvgr

Nike