gevraagd bedrijven/instellingen die tweedehandse kleding per kilo verkopen. Is bestemd voor export

• rira

Beste lezer,

Wij zijn op zoek naar bedrijven en/of instellingen die tweedehandse kleding per kilo verkopen. Het liefst

Nederlandse origineel, maar ook Duitse en/ of gesorteerde kleding hebben wij interesse in. Het gaat om grote

leveringen en op structurele basis, het liefst maandelijks.

Wilt u uw kleding verkopen, neem dan contact met ons op en dan zullen wij samen bekijken wat de mogelijkheden

zijn en voor evt. samenwerkingsverbanden staan wij altijd open indien een instelling of bedrijf ten doel heeft zijn afzetmarkt te vergroten.

Met vriendelijke groeten

Amalia

• marja

Hallo Amalia,

Ik heb een kledingzaak overgenomen waar ze nieuwe en tweedehandskleding verkopen.

Zelf heb ik alleen belang bij de nieuwe kleding (eigen kinderkledingzaak) dus ik ga

de tweedehandskleding weer verkopen.

Omdat deze kleding allemaal uit een kledingzaak komt (allemaal is nagekeken op defecten)

en geen verloren knopen ed heeft is het allemaal goede kleding.

Ik heb het zelf ook moeten kopen en ik denk dat het om ongeveer 1500/2000 stuks gaat

Daarnaast heb ik ook nog wat schoenen en een aantal zakken met kleding waar iets mee is

maar dat krijg je (als je wilt) er allemaal gratis bij.

Let wel ; het is heel veel maar dat is denk voor jullie geen probleem.

Ik wil 0,50 cent per stuk, dus voor een partij van 2000 !! stuks €995,-

Ik zou het prettig vinden om in ieder geval iets van je te horen.

Vriendelijke groeten Marja

• Gerard Benerink

Hallo,

We hebben regelmatig kleding

Hoor graag van u de kg prijs bij u in gedachten,

Groet,

Gb

• Cargill (Patricia)

Goedemorgen,

Wij hebben een grote partij werkjassen waar wij graag vanaf willen. Het gaat om ongeveer 100 á 150 jassen.

Kun je ons informatie geven over hoe dit dan in zijn werk gaat? En wat de kiloprijs is?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Patricia van Dorsselaer

Cargill Botlek

010-4964388

• info@ans-trading.be

Beste Gerard,

Als u ongesorteerde kleding kan aanbieden, gelieve ons dan te contacteren.

Mvg,

info@ans-trading.be

• Sara

Hallo Gerard Benerink,

Ik ben opzoek naar werk bij zo soort bedrijf ik heb zelf 6 jaar ervaring met sorteren van de kleding.

Hoor graag van u .

Met vriendelijk groet,

• Unsal

Beste Amalia,

hoeveel heeft u zo maandelijks nodig?

mvg,

Unsal

0032489024726

• mariam

Hoi ik zag u advertentie en ik heb tweedehands kleding er zitten ook merk kleding wat vraagt u per kilo wil u contact opnemen met 0624331019 of 0614416026 of per email mariam3339@hotmail.com

• kledinghalveenendaal@hotmail.nl

Hallo,

Wij hebben gesorteerde kleding.

Wat en hoeveel zoek je per maand.

Mvgrt kledinghal en meer ,

0687536471