Wie kan ons maandelijks ongesorteerde kleding leveren
prijs per kilo n.o.t.k.
Ik kan huis aan huis opgehaald, vereningingen en kledingbakken zo'n ton per maand (om te beginnen leveren.) 0,65 cent per kg. zeer hoge kwaliteit, goede welgestelde omgeving opgehaald.
mocht het tot een goede samenwerking komen en transparant gewerkt kunnen worden zit er veel meer in.
kunt mij via een reactie op dit forum bereiken.
Ik kan huis aan huis opgehaald, vereningingen en kledingbakken zo'n ton per maand (om te beginnen leveren.) 0,65 cent per kg. zeer hoge kwaliteit, goede welgestelde omgeving opgehaald.
mocht het tot een goede samenwerking komen en transparant gewerkt kunnen worden zit er veel meer in.
Zou u mij willen contacten aub 0641333337
Mvg
Ik kan huis aan huis opgehaald, vereningingen en kledingbakken zo'n ton per maand (om te beginnen leveren.) 0,65 cent per kg. zeer hoge kwaliteit, goede welgestelde omgeving opgehaald.mocht het tot een goede samenwerking komen en transparant gewerkt kunnen worden zit er veel meer in.kunt mij bereiken via django@shareandwear.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?