Gezocht Hollands origineel

  • bart

    Wie kan ons maandelijks ongesorteerde kleding leveren 

    prijs per kilo n.o.t.k.

  • Nour

    Hallo wij kunnen uw maandelijks  3ton leveren  huis aan huis opgehaald.  Contact. Via mail  noureza44@live.nl

  • share and wear

    Ik kan huis aan huis opgehaald, vereningingen en kledingbakken zo'n ton per maand (om te beginnen leveren.) 0,65 cent per kg. zeer hoge kwaliteit, goede welgestelde omgeving opgehaald.

    mocht het tot een goede samenwerking komen en transparant gewerkt kunnen worden zit er veel meer in.

    kunt mij via een reactie op dit forum bereiken.

    originelen, gesorteerd als het maar duurzaam en transparant verwerkt word
  • share and wear

    Ik kan huis aan huis opgehaald, vereningingen en kledingbakken zo'n ton per maand (om te beginnen leveren.) 0,65 cent per kg. zeer hoge kwaliteit, goede welgestelde omgeving opgehaald.

    mocht het tot een goede samenwerking komen en transparant gewerkt kunnen worden zit er veel meer in.

    kunt mij via een reactie op dit forum bereiken.

    originelen, gesorteerd als het maar duurzaam en transparant verwerkt word
  • Mus'ab

    Ik kan u maandelijks 10 ton Vlaams kleding leveren vanuit kledingcontainers

    0032465642282

  • babby

    share and wear

    Ik kan huis aan huis opgehaald, vereningingen en kledingbakken zo'n ton per maand (om te beginnen leveren.) 0,65 cent per kg. zeer hoge kwaliteit, goede welgestelde omgeving opgehaald.

    mocht het tot een goede samenwerking komen en transparant gewerkt kunnen worden zit er veel meer in.

    kunt mij via een reactie op dit forum bereiken.

    Zou u mij willen contacten aub 0641333337

    Mvg

  • share and wear

    Ik kan huis aan huis opgehaald, vereningingen en kledingbakken zo'n ton per maand (om te beginnen leveren.) 0,65 cent per kg. zeer hoge kwaliteit, goede welgestelde omgeving opgehaald.mocht het tot een goede samenwerking komen en transparant gewerkt kunnen worden zit er veel meer in.kunt mij bereiken via django@shareandwear.nl

    originelen, gesorteerd als het maar duurzaam en transparant verwerkt word
  • A.M.TexBelgium

    bart

    Wie kan ons maandelijks ongesorteerde kleding leveren 

    prijs per kilo n.o.t.k.

    U mag contact met ons opnemen op:  Info@amtex.be