PartiPartij gessorteerde tweedehands kleding en schoenen.

  • natacha

    Tweedehands gessorteerde kleding voor vrouwen,heren en kinderen. De versleten kappote en oude kleding zijn allemaal weggegooid blijft nu alleen de goede kleding. Absoluut geen deken of lakkens. Dus puur alleen goede kleding. Nieuwe kleding zitten er ook in.

    Schoenen: genoeg schoenen uitgessorteerd. Versleten of kappote schoenen zijn allemaal weggedaan. Zie foto. Prijs per kilo bieden vanaf

    0,75€ p/klg. 1/4 is schoenen. Maar wel alles menemen. Niets achterlaten. Wegens beindigin

    Post was bewerkt op 17-02-2020 18:12 door natacha

  • ka

    Ik heb interesse 0626965518

  • natacha

    natacha

    Tweedehands gessorteerde kleding voor vrouwen,heren en kinderen. De versleten kappote en oude kleding zijn allemaal weggegooid blijft nu alleen de goede kleding. Absoluut geen deken of lakkens. Dus puur alleen goede kleding. Nieuwe kleding zitten er ook in.

    Schoenen: genoeg schoenen uitgessorteerd. Versleten of kappote schoenen zijn allemaal weggedaan. Zie foto. Prijs per kilo bieden vanaf

    0,75€ p/klg. 1/4 is schoenen. Maar wel alles menemen. Niets achterlaten. Wegens beëindiging. Zie foto s op marktplaats. Rommelmarkt spullen, 0€75

  • Nancy

    Is het nog beschikbaar

    U kunt me een bericht sturen oo watsapp 0651226170

  • suly

    Hey , ik wil ook 0684719205 groetjes