Partijen 2e hands babykleding en kinderkleding gezocht

  • marja

    Hallo Bianca,

    Ik heb een winkel over genomen waar ze nieuwe en tweedehandskleding verkopen.

    Zelf heb ik alleen belang bij de nieuwe kleding dus het tweedehandsgedeelte verkoop ik weer door.

    Het gaat om ruim 1000 stuks.

    Omdat het allemaal uit een winkel komt is het kaf al van het koren gescheiden.

    Ik wil er€ 495,- voor hebben

    Ik hoor graag van je

    vriendelijke groeten Marja

  • helen

    Hallo,

    Mijn naam is Helen en ik zag dat u kleertjes opkocht.

    Ik heb allemaal meisjes kinderkleding in zeker nog goede staat. Zomer kleding vanaf maat 92 tot 104. Ik heb 2 zomer leggings,4 leggings, 4 jurkjes, 1 korte broek, 5 t shirten waarvan 1 van noppies, 1 rok, 1 bikini, 2 korte broeken nooit gedragen, 1 vest.

    Ook heb ik pyama's zowel 3 van zomer en 1 winter. Ook heb ik 5 paar jongens sokjes maat 50/56. Dit alles samen is 50 euro.

    Ik hoor graag van u.

    groetjes helen

  • seline

    Hallo iedereen!Ik heb van mijn zoontje zoveel kleding over, dat ik niet meer wist hoe ik dit moest verkopen of doen.Toen heb ik bedacht om een pagina te beginnen waarin ik dit allemaal kan showen, en verkopen.Alle kleding stukjes zijn gebruikt, maar nog in prima staat.Ik verkoop alles voor een kleine prijs, je mag het bij mij thuis ophalen, of ik kan het verzenden. eventuele verzendkosten zijn wel voor u zelf. het is natuurlijk mogelijk dat de prijs oploopt naarmate de hoeveelheid kleding toeneemt, dan snap ik dat het een te groot bedrag wordt, ik ben dan bereid om samen met u een mooi bedrag af te spreken. Heeft u wat leuks gevonden?  Stuur dan eventjes het formulier in en ik zorg dan dat ik u zo snel mogelijk terug mail.Ik hoop dat jullie er wat leuks tussen vinden.www.kinderkledingkaststv.nlVeel shop plezier! Groetjes, Seline.

  • Matthijs

    Ik heb hier 20a30 kilo aan kinderkleding,3t/m 13 jaar,merken en causale…polo's shirts en broeken…alles schoon en netjes,deel nog aan de hangers….wil het snel kwijt want is gegeven als zoethoudertje van failliet bedrijf….mijn nr is 0631696813.

    Gr.Matthijs