groothandel met showroom gebruikte kleding

• Lena

Waar kan ik bijvoorbeeld 100 kg gebruikte kleding koopen voor lage prijs?Hoe veel zou het kosten ?Weeten julie waar in Nederland goedkoop groothandel is?

• jolanda

Hoi,

Ik weet dat deze advertentie al langer geleden is geplaatst, maar ben je nog steeds in bezit van kleding?

We zijn er haastig naar op zoek namelijk.

Ik wil het graag voor een kilo prijs kopen.

Mocht je nog hebben hoor ik het graag en zo niet weet je dan waar ik wel kan zijn?

mvg Jolanda

• Jolanda

We zijn een startend export bedrijf in textiel.

We zijn op zoek naar kleding.

Daarbij kunt u denken aan retours, afgekeurd, kapot, oude collectie etc. Alle kleding waar u mee blijft zitten willen we opkopen voor een kilo prijs.

Wij exporteren het naar de kansarme in Oekraine, Afrika en Azie.

Mocht het iets voor u zijn dan horen we het graag.

Als u hier niets mee kan, misschien weet u dan wel een inslag voor ons waar we zoiets wel kunnen vinden.

In ieder geval bedankt voor het lezen van de mail.

mvg Jolanda

• An

Jolanda,

kan kleding leveren maar wat is de kiloprijs.

graag email adres voor reactie.

gr

Richard

• Angelique

hallo,

Ik zag zojuist uw advertentie, inderdaad van een tijdje terug, maar wie weet dat u wel weer een leuke partij heeft? of iemand anders die dit leest ?

frubbels@hotmail.com

Ben met name geintresseerd in baby/kinderkleding

• abdel

hallo

ik ben op zoek naar tweede hands kleding per kilo.weet iemand wat ?graag mailen

gr appie

• abdel

hallo

ik ben op zoek naar tweedehands kleding per kilo weet iemand wat? graag bellen 0031 641450921.

groeten abdel

• hoessein

ik heb voor jou 75 stuks gebruikte dames laarzen alle maten en kleuren ik wil ze verkopen voor 50 euro als het iets is voor u kunt u me bellen ze liggen in Arnhem tel: 0617843280

• veerle

Beste

Ik ben op zoek naar 2dehands/vintage merk kledij. Ben ook bereid om er iets meer voor te betalen…

Mvg

V

• Janus

ben op zoek naar tweedehandskleding 2000kg per maand 0629449597