groothandel met showroom gebruikte kleding

• sander

Is deze advertentie nog steeds van toepassing?

Mvg,

Sander

• Kevin

Hallo,

Wij zijn opzoek naar zeer grote partijen tweedehands kleding.

Afname minimaal 1 grote vrachtwagen per maand, later tot aan 3 vrachtwagens per maand.

Met vriendelijke groet,

Kevin

• elhamdbvba@yahoo.com

Beste,

we zijn een sorteerbedrijf in belgië

ik ben op zoek naar meerdere leveranciers, daar ik al werk met verschillende nederlandse leverancier . maar we hebben een tweede bedrijf geopend vorig jaar dus ben ik op zoek naar nog meer leveranciers

kunt mij mailen op elhamdbvba@yahoo.com of telefonisch op het nummer 00 32 (0)477779881

dank u Omer

• elhamdbvba@yahoo.com

Beste,

we zijn een sorteerbedrijf in belgië

ik ben op zoek naar meerdere leveranciers, daar ik al werk met verschillende nederlandse leverancier . maar we hebben een tweede bedrijf geopend vorig jaar dus ben ik op zoek naar nog meer leveranciers

kunt mij mailen op elhamdbvba@yahoo.com of telefonisch op het nummer 00 32 (0)477779881

dank u Omer

• elhamdbvba@yahoo.com

Beste,

we zijn een bedrijf in belgië

ik ben op zoek naar leveranciers, daar ik al werk met verschillende nederlandse leverancier . maar we hebben een tweede bedrijf geopend vorig jaar dus ben ik op zoek naar nog meer leveranciers

dank u Omer

• jilmaz

ik heb intresse in kleding per kilo wat kost het

• jilmaz

ik ben geinteresseerd in tweehandse kleding. Ik wou vragen wat de prijs is per ton. Kunt u de informatie en de prijs mailen naar mij.

• mayka

Hallo, ik ben op zoek naar 2e hands kleding.

Aangezien ik een winkel ga openen in Polen wil ik beginnen met een aankoop van 10000 kilo.

Wie kan mij daar bij helpen?

Mijn telefoonnummer is: 06 41062506

Groet,

Mayka

• a.m.tex

Beste,

wij zijn een belgische firma voor tweedehands kleding/schoenen,

we verkopen zowel gesorteerd als ongesorteerd kleding, verschillende kwaliteiten en prijzen ook.

meer info:

+32 484 86 13 68

a.m.tex@telenet.be

vriendelijke groeten,

Aiman

a.m.tex

• Lahsen

Beste mensen,

ik ben opzoek naar tweedehands eerste kwaliteit kleding en schoenen ik neem een container per twee manden.

graag reactie,

hier is mijn mail: tissir72@home.nl

Met vriendelijke groot

Lahsen,