groothandel met showroom gebruikte kleding

• yakobos

HI,

Ik ben opzoek naar tweedehands kleding en schoenen(groothandel) om te kopen voor export naar Africa. Dus kleding die geschikt is voor het weer in Africa. Ik ben bereikbaar via athosy2007@yahoo.fr

Jacques

• Karolina

Hallo,

Ik ben een zelfstandig ondernemer die tweedehands kleding verkoopt en ben opzoek naar nieuwe partner van wie ik partijen (+- 2.000kg per maand voor export) gebruikte kleding zou kunnen kopen. Ik ben vooral geintereseerd in creme (1ste soort). Ik ben ook geintereseerd in samenwerking op lange termijn.

Contact graag via mail: jas.lyn.ka@gmail.com

Groeten,

Karolina

• Sylvia

Ik ben geïnteresseerd in dames en kinderkleding in bulk voor export

Aub contact per e-mail of telefoon: 06 34227777

Sylvia

• Ali Zalzali

Hoi Martin en Roy,

We zijn geinteresseerd in de tweedehands kleding.

We willen graag deze week een afspraak maken om te komen kijken.

Ons telefoonnummer is 06-83314049.

Mvg Ali Zalzali.

• mohamed

Hallo allemaal

Ik kan per week minimaal 100 kilo gesorteerde tweede hands kleren leveren voor €10.- per kilo.

interesse mail me maar naar mohamedghoniem@hotmail.com .

M.v.g Mohamed

• Wubbo

Hallo,

wij zijn in het bezit van een prachtige winkelruimte (ruim 150 m2- voormalig Schlecker vestiging) op zeer goede locatie in Winschoten (Oost-Groningen) Eventueel uit te breiden met meerdere locaties in Noord Nederland en in de Noord-Duitse grensgebiet

Deze ruimte wordt incl. alle bijkomende kosten en incl. geschoolde verkoopstaf gratis ter beschikking gesteld in ruil voor langdurige, regelmatige aanvoer van 1e kwaliteit gebruikte kleding.

Alleen serieuse reacties s.v.p.

Bellen gaat sneller!

0624383121

• Wubbo

Hallo,

wij zijn in het bezit van een prachtige winkelruimte (ruim 150 m2- voormalig Schlecker vestiging) op zeer goede locatie in Winschoten (Oost-Groningen) Eventueel uit te breiden met meerdere locaties in Noord Nederland en in de Noord-Duitse grensgebiet

Deze ruimte wordt incl. alle bijkomende kosten en incl. geschoolde verkoopstaf gratis ter beschikking gesteld in ruil voor langdurige, regelmatige aanvoer van 1e kwaliteit gebruikte kleding.

Alleen serieuse reacties s.v.p.

Bellen gaat sneller!

0624383121

• Ivan

Ik ben op zoek naar tweedehands kleding.

Bij voorkeur retro en vintage.

Gelieve mij te mailen als u mij kunt helpen.

• reza

Hello,

Er zijn verschillende prijzen maar begin met 90 cent per kilo niet gesorteerd.en 4 euro voor bonte jassen en dressen 8euro leer enz.

Je kan mij op dit e-mail beantwoorden.

m.v.g

reza

• reza

beste lahsen,

ik heb ook gode partijen.

m.v.g

reza