HI,
Ik ben opzoek naar tweedehands kleding en schoenen(groothandel) om te kopen voor export naar Africa. Dus kleding die geschikt is voor het weer in Africa. Ik ben bereikbaar via athosy2007@yahoo.fr
Jacques
Hallo,
Ik ben een zelfstandig ondernemer die tweedehands kleding verkoopt en ben opzoek naar nieuwe partner van wie ik partijen (+- 2.000kg per maand voor export) gebruikte kleding zou kunnen kopen. Ik ben vooral geintereseerd in creme (1ste soort). Ik ben ook geintereseerd in samenwerking op lange termijn.
Contact graag via mail: jas.lyn.ka@gmail.com
Groeten,
Karolina
Hallo,
wij zijn in het bezit van een prachtige winkelruimte (ruim 150 m2- voormalig Schlecker vestiging) op zeer goede locatie in Winschoten (Oost-Groningen) Eventueel uit te breiden met meerdere locaties in Noord Nederland en in de Noord-Duitse grensgebiet
Deze ruimte wordt incl. alle bijkomende kosten en incl. geschoolde verkoopstaf gratis ter beschikking gesteld in ruil voor langdurige, regelmatige aanvoer van 1e kwaliteit gebruikte kleding.
Alleen serieuse reacties s.v.p.
Bellen gaat sneller!
0624383121
Hallo,
wij zijn in het bezit van een prachtige winkelruimte (ruim 150 m2- voormalig Schlecker vestiging) op zeer goede locatie in Winschoten (Oost-Groningen) Eventueel uit te breiden met meerdere locaties in Noord Nederland en in de Noord-Duitse grensgebiet
Deze ruimte wordt incl. alle bijkomende kosten en incl. geschoolde verkoopstaf gratis ter beschikking gesteld in ruil voor langdurige, regelmatige aanvoer van 1e kwaliteit gebruikte kleding.
Alleen serieuse reacties s.v.p.
Bellen gaat sneller!
0624383121
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?