groothandel met showroom gebruikte kleding

• ronny

geachte yous, graag even aangeven hoeveel kilo u nodig heeft, graag ondervermelding van uw eigen e-mailadres, dan kan ik uw een aanbieding doen laten toekomen.

met vriendlijk groet,

R. van Dijken

E-mail: vandijken2005@hotmail.comyouss schreef:

>

> graag had ik wat info gehad over de prijs van schoen voor

> marokko wat de prijs is per kilo

• verlaine

Hallo

Wij zijn een 2dehands/vintage winkel in Antwerpen en zijn op zoek naar vooral jaren 50,60 en 70 vintage jurken…..

kunnen wij u hier over bellen

Ons tel nr in Belgie

0032488675410

• ronny

hallo, winkel uit antwerpen,

i.v.m. uw advertentie wou ik u graag even het volgende aanbieden,

wij zijn een groep van markthandelaren uit de omgeving van benidorm in spanje en wij kopen en verkopen hoofdzakelijk 2. handskleding in alle soorten en maten, als u mij even een paar foto,s stuurt van uw kleding welke u nodig heeft kunnen wij hier kijken of we aan uw aanvraag kunnen voldoen.

met vriendelijke groet,

ronny van Dijken

Pta. Barberes Sur 28. 1.1a

E 03570 Vilajoyosa

Tel: 0034 - 966851722 - mobiel: 0034 616277725

E-mail: van dijken2005@hotmail.comverlaine schreef:

>

> Hallo

>

> Wij zijn een 2dehands/vintage winkel in Antwerpen en zijn op

> zoek naar vooral jaren 50,60 en 70 vintage jurken…..

>

>

> kunnen wij u hier over bellen

>

> Ons tel nr in Belgie

>

> 0032488675410

• Anja

Ik zoek in de buurt van Eindhoven en /of Tilburg naar een groothandel in 2e handse kleding om die naar Polen te exporteren.

Kan iemand mij helpen met adressen?

• Kim

Beste Rebecca,

Naar aanleiding van onze grote kastenopruiming, hebben wij 8 zakken dames en herenkleding die wij graag voor een leuke prijs willen verkopen. Alles is in goede staat en niet kapot. Heb je daar misschien interesse in, ookal is het misschien niet zo veel voor jou?

groetjes Kim

• sabrina

Hallo,

Ik heb altijd kleding nodig ,maar ik wet het niet je adres ik woon in Arnhem.Ik betalen € 0,30 tot 0,50 ct maar als je woont veer dat kan kleding niet ophalen.

Groetjes van Sabrina

• sabrina

Hallo,heb je nog kleding ik heb interese of schoenen ik kop als je heef orginaal geen uitgezocht kleding.

Meer info tel:06 22 50 22 01

Sabrina

• Kim

Ok. Maar 0,50 cent per zak of per kleding of per kledingstuk?

groetjes Kimsabrina schreef:

>

> Hallo,

> Ik heb altijd kleding nodig ,maar ik wet het niet je adres ik

> woon in Arnhem.Ik betalen € 0,30 tot 0,50 ct maar als je

> woont veer dat kan kleding niet ophalen.

> Groetjes van Sabrina

• becky

hallo

Ik be op zoek naar goede gebruikte dames /kinderkleding naar afrika.

is het mogelijk om een telefoon nummer van je te ontvangen zodat ik kan je bellen.

Rebecca

• a.zymberi

dez email is van een relatie in kosovo en misschien kan iemand deze rechtstreeks beantwoorden naar arsaxdevelopments@gmail.com attn mr. zymberi

dear sirs,

we are a company from pristina/kosovo

due to the financial crisis and the situation in kosovo we like to start with a business of 2nd hands goods.

we have a warehouse in pristina of 200 m2 and our own trailer which can load max. 24 tons

via internet we find your company and are interested if we can do business with your company

as you may understand we are not involved in this business at the moment and like to receive as much as information from your side how to start this business in the best way

we understand you can buy in bales of sorted out, but what will this say and what are the prices fot your warehouse

awaiting your soonest reply

best regards

arsax development ltd

A. Zymberi