ik bied een party tweede hands merk kleding aan voor een mooi prijsje neem contact op 0658969904
hoi ik zag dat u baby kleding inkoopt ik heb namelijk 7 dozen met jongens baby kleding het is nieuw en tweedehands ik doe het weg omdat ik zelf een meisje krijg heeft u intresen laat het mij dan even weten kan helaas geen fotos sturen mijn computer doet het niet zo goed meer met vriendelijke groet crista nagel
geachte mevrouw,
ik heb van maat 50 t/m 116 kleding, ik wilde het maar bewaren, maar nu komt ons vierde kindje bijna, en moet nu echt gaan ruimen, mijn oudste is een jongen en die is 5 jaar, nog als nieuw is sommige kleding, en daarna twee meiden en nu weer een meid, dus maar door 1 kindje gedragen, ik kan het op mp zetten maar om van elk stuk apart foto's te maken vind ik ook weer zo wat en gratis weggeven, daar vind ik het te zonde voor, liever een klein bedrag waar ik weer nieuw van kan kopen voor de baby, want de meiden hebben een hoop versleten, vooral de jongste omdat zij een jaar stil heeft gestaan in groei.
ik hoor graag van u.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?