opkopen partijen tweedehands kinderkleding

• dianthe

ik bied een party tweede hands merk kleding aan voor een mooi prijsje neem contact op 0658969904

• crista

hoi ik zag dat u baby kleding inkoopt ik heb namelijk 7 dozen met jongens baby kleding het is nieuw en tweedehands ik doe het weg omdat ik zelf een meisje krijg heeft u intresen laat het mij dan even weten kan helaas geen fotos sturen mijn computer doet het niet zo goed meer met vriendelijke groet crista nagel

• karin van Beek

Hoi,

Ik heb veel kinderkleding dat ik graag wil verkopen. Met name meisjeskleding in de maten tot en met 110.

Weet niet hoe dit werkt en hoeveel zoiets kan opbrengen.

Betreft van romper tot aan jasjes etc.

Ik verneem graag van je.

K. van Beek-Breedijk

055-5410832

• mvr toto

hallo ik ben vz van een stichting en ik ben zeer geintreseert, hoe kan ik u contacten

• mvr toto

hoi ik ben zeer geintreseert stuur u foto"s en u contact adres

• mvr toto

hoi ik ben geintreseert hoor mag ik u cantact adres

• mvr toto

hoi ik ben zeer geintreseerd hoe kan ik u contacten

• karin

beste mvr. TOTO

als u uw email adres doormailt (als het goed is kan dat door op mijn naam te klikken)

dan kan ik foto's door mailen.

in middels ben ik als het een en ander kwijt maar er komt ook steeds weer bij.

mvg karin

• Visscher

Hallo,

wij hebben ruim 50 stuks nieuwe merkkinderkleding stukken voor jongens en meisjes waaronder het met VinRose ed.

Graag verneem ik of u intresse heeft.

Let Op: Alles is nieuw !

• bianca

geachte mevrouw,

ik heb van maat 50 t/m 116 kleding, ik wilde het maar bewaren, maar nu komt ons vierde kindje bijna, en moet nu echt gaan ruimen, mijn oudste is een jongen en die is 5 jaar, nog als nieuw is sommige kleding, en daarna twee meiden en nu weer een meid, dus maar door 1 kindje gedragen, ik kan het op mp zetten maar om van elk stuk apart foto's te maken vind ik ook weer zo wat en gratis weggeven, daar vind ik het te zonde voor, liever een klein bedrag waar ik weer nieuw van kan kopen voor de baby, want de meiden hebben een hoop versleten, vooral de jongste omdat zij een jaar stil heeft gestaan in groei.

ik hoor graag van u.