tweedehands kleding te koop gevraagd

• Anita

Koop je nog steeds 2de hands kleding op? zoja, ik heb hoofdzakelijk dameskleding vrij modern allemaal van maatje 34 tm 40. Misschien kun je mij bellen!

Tel 06-46124001

Groetjes Anita

• Sarah

Hallo Jamal,

Ben je nog op zoek naar de kleding?

Ik kan je elke maand een container leveren.

Als je interesse hebt, hoor ik het van je.

Groetjes,

Sarah

• kay

heeft u de kinderkledingen nog??ik wil ze graag van u opkopoen ,mvg kay 0634079522

• Rey

Ben op zoek naar grote hoveelheid tweedehandskleding bent u nog in het bezit ervan,

mocht dit het geval zijn kunt u dan contact met mij opnemen

Mail: xx.xl@live.nl

• Hilda

hallo ,ik heb een 300 stuks dameskleding te koop ,ook kinderkleding ,alles in heel goede staat ,ik heb gedacht aan 0.50 euro per stuk ,laat u mij een berichtje terug ?

bedankt mvg.hilda

• Vidas

.

• de kool

Beste verkoper,

Even een vraagje, woont u toevallig in Zuid-Holland, zo ja hoe oud is de kleding en wat voor merken zijn het zoal?

Ik hoor graag van u via koolzwdr@hotmail.com

Bedankt alvast.

Met vriendelijke groet,

Mevr. de Kool

• Hannie

Ik heb eens goed opgeruimd en heb heel veel leuke tweedehands (merk)kleding in de aanbieding, zowel zomer als winterkleding, alles valt zo'n beetje in maat 36-38. Wie is er op zoek? Ik denk aan 2,50 per aangeboden stuk. Wie biedt?

• n. mertens

Beste,

Ik lees dat u tweedehandskleding opkoopt. Ik heb momenteel zo'n 56 stuks kleding liggen. Bijna allemaal merkkleding in uitstekende staat, nieuw gekocht door mezelf.

Kijk even op onderstaande link. Indien u tijd heeft kan u deze kleding zeker voor meer geld doorverkopen!

http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/merkkleding/dameskleding-uitstekende-staat-56-stuks-114889498.html

Indien interesse, mail me dan!

• aslitreding

Beste Jamal

neem contact met mij ik kan u helpen voor een container per maand,

tissir72@home.nl

mvg.

Tissir