Beste Jamal.
neem contact met mij.
mvg La
deni Schreef:
——————————————————-
> hallo allamall,ik wohn in belgie een ik heb ndog
> tedehands kleding in zeer goede staat voor mijn
> winkel,wi kan mij helpen a.u.b.
>
>
> groetjes ideren
Beste Deni
Wij zitten in het midden van het Nederland en hebben een hele grote partij kinder-, dames- & herenkleding, schoenen en accessoires. Wij gaan stoppen met de winkel. Alle kleding, schoenen en accessoires zijn zo goed als nieuw en soms nieuw. Merken zoals; name-it, feetje, VIngino, diesel, replay, Tommy hilfiger, Mexx, chipie, guess, Armani, D&G, ikks, jottum, air force, Gucci, Prada, mod8, Phard, tumble ‘z’n dry, Jilly,lief, burberry, scotch 'n soda, Pall Mall, Pepe jeans, Steven for all men kind, Bellerose, Mc Gregor, VIlla Happ, no no, sandwich, expresso, gap en nog veel meer
raul Schreef:
——————————————————-
> Ik koop 2dehandskleding (orgineel) grote hoeveel
> heden.. Je kan me gerust mailen voor meer info
>
> raul_big_7@hotmail.com
hallo raul ik ben bianca en heb hier ontzettend veel tweedehands maar ook nieuwe kleren te koop gaat om dames heren en kinder kleding maar zitten ook baby kleding bij als je er belang bij hebt dan kan je me mailen naar maruscha13@live.nl.
mvg bianca
Beste allemaal,
Voor het openen van mijn Vintage winkel ben ik op zoek naar leuke merkkleding. Alle bekende merkkleding is welkom. Zowel baby, kinder dames en herenkleding zijn welkom.
Het leven is al duur genoeg en ik wil graag iedereen in de gelegenheid brengen om voor een laag bedrag toch merkkleding te kunnen kopen.
Liefs, Artje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?