tweedehands kleding te koop gevraagd

• aslitreding

Beste Jamal.

neem contact met mij.

mvg La

• elvira

Wat voor kinderkleding zoekt u?

Ik heb wat liggen.

Mvg

• aslitreding

neem contact als je Geïnteresseerd bent,

gr lahsen

• marja

Hallo Sabrina,

ik heb een partij van ruim tweeduizend stuks

alles is gesorteerd in zomer/winter en volwassen/kinderen

belangstelling ?

stuur mij een mail dan stuur ik je foto's

groeten Marja

• claudia van beek

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb een grote partij 2e hands dames merkkleding te koop, tevens circa 50 paar dames merkschoenen zomer en winter indien u interesse heeft stuur me dan een mail. Over de prijs worden we het wel eens.

Vriendelijke groet,

Claudia

Tel. 06110530459

• deni

hallo allamall,ik wohn in belgie een ik heb ndog tedehands kleding in zeer goede staat voor mijn winkel,wi kan mij helpen a.u.b.

groetjes ideren

• Stoer en vintage

deni Schreef:

——————————————————-

> hallo allamall,ik wohn in belgie een ik heb ndog

> tedehands kleding in zeer goede staat voor mijn

> winkel,wi kan mij helpen a.u.b.

>

>

> groetjes ideren

Beste Deni

Wij zitten in het midden van het Nederland en hebben een hele grote partij kinder-, dames- & herenkleding, schoenen en accessoires. Wij gaan stoppen met de winkel. Alle kleding, schoenen en accessoires zijn zo goed als nieuw en soms nieuw. Merken zoals; name-it, feetje, VIngino, diesel, replay, Tommy hilfiger, Mexx, chipie, guess, Armani, D&G, ikks, jottum, air force, Gucci, Prada, mod8, Phard, tumble ‘z’n dry, Jilly,lief, burberry, scotch 'n soda, Pall Mall, Pepe jeans, Steven for all men kind, Bellerose, Mc Gregor, VIlla Happ, no no, sandwich, expresso, gap en nog veel meer

• willeke

beste allen, ik ben op zoek naar een hele grote partij tweedehands kleding. wie weet een goede partij te koop.

• bianca

raul Schreef:

——————————————————-

> Ik koop 2dehandskleding (orgineel) grote hoeveel

> heden.. Je kan me gerust mailen voor meer info

>

> raul_big_7@hotmail.com

hallo raul ik ben bianca en heb hier ontzettend veel tweedehands maar ook nieuwe kleren te koop gaat om dames heren en kinder kleding maar zitten ook baby kleding bij als je er belang bij hebt dan kan je me mailen naar maruscha13@live.nl.

mvg bianca

• a.boeve

Beste allemaal,

Voor het openen van mijn Vintage winkel ben ik op zoek naar leuke merkkleding. Alle bekende merkkleding is welkom. Zowel baby, kinder dames en herenkleding zijn welkom.

Het leven is al duur genoeg en ik wil graag iedereen in de gelegenheid brengen om voor een laag bedrag toch merkkleding te kunnen kopen.

Liefs, Artje