tweedehands kleding per kilo

• jose berends

Hallo

Ik ben op zoek naar nette 2de handskleding wat ik per kilo kan kopen, wat is de prijs per kilo, en waar zitten jullie (plaats en adres)

ik hoor van U,

met vr.gr. jose

• jose berends

hallo

Ik woon in Wijchen en ben op zoek naar nette 2de handskleding die ik per kilo kan kopen en wat is de prijs per kilo

ik hoor graag van U.

met vriendelijke groet,

Jose

• Sanne

Beste Jose,

Wij hebben nog een partij van 4000 kilo tweedehands kleding liggen, waarvan +/- 1000 kilo gesorteerde, zeer nette kleding in perfecte staat. Deze kleding kost 5 euro per kilo en is ook in kleinere hoeveelheden af te nemen. Mogelijk is dit interessant voor u? U kunt in de regio Nijmegen komen kijken naar deze kleding als u wilt?

mvg Sanne

• Hanneke

Ik heb een partij kleding die ik kan aanbieden. Tussen de 1000 en 2000 kg.

Neem contact op via 0624756916

• m

myn vriendin heeft nog veel kleren en schoenen tekoop bel op 0472 98 92 76 gerust mvg

• Melanie

Beste

Ik heb nog heel veel nette kleding waar ik vanaf wil, en een centje aan wil verdienen. Regio Limburg, België.

Neem contact op via mail: melanie_liefsoens@hotmail.com

Mvg Melanie

• Melanie

Beste Jose

Ik heb nog heel veel kledij dat ik wil verkopen, aan een goede prijs. Indien u interesse heeft, stuurt u mij maar een mail: melanie_liefsoens@hotmail.com

Met vriendelijke groeten

Liefsoens Melanie

• Hinda

Goedemiddag,

Ik las u bericht over tweedehandse kleding die u aanbiedt. Het is een bericht van ongeveer een jaar oud die ik op internet ben tegen gekomen,

maar ik dacht ik probeer toch een mailtje te sturen om u te vragen of u nog steeds kleding per kilo aanbiedt.

Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Hinda Bouaziz

• moumni

Ik ben opzoek naar tweedehands kleding en schoenen voor export .

• Sylvia

Ik heb een aantal zakken staan,

Nog niet gewogen: wat biedt u per kilo aan?

groetjes Sylvia

06 11 53 13 97