tweedehands kleding per kilo

• Aylin

Hallo,

Ik heb een hoop kleding,schoenen,tassen,accessoires,linnengoed.

Kunt u mij vertellen hoe jullie bedrijf te werk gaat.

Met vriendelijke groet

• rira

Beste geïnteresseerden,

Wij willen graag grote partijen gebruikte kleding kopen. Nederlandse orgineel. De uiteindelijke bestemming is : export buiten de EU

- Wij zorgen zelf voor transport

- Er wordt vooraf betaald

- Er wordt een factuur opgesteld

- Het liefst willen wij maandelijks afnemen, maar andere constructies zijn ook mogelijk

- Alles is bespreekbaar

- Wij zijn op zoek naar een langdurige samenwerking, maar wij zijn ook in staat om eenmalig grote partijen af te nemen

Bent u geïnteresseerd, dan verzoek ik u contact met ons op te nemen via email (nhas1977@gmail.com) Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Met vriendelijke groeten,

• rira

Beste lezer

Wij willen graag grote partijen gebruikte kleding kopen. Nederlandse orgineel. De uiteindelijke bestemming is : export buiten de EU

- Wij zorgen zelf voor transport

- Er wordt vooraf betaald

- Er wordt een factuur opgesteld

- Het liefst willen wij maandelijks afnemen, maar andere constructies zijn ook mogelijk

- Alles is bespreekbaar

- Wij zijn op zoek naar een langdurige samenwerking, maar wij zijn ook in staat om eenmalig grote partijen af te nemen

Bent u geïnteresseerd, dan verzoek ik u contact met ons op te nemen via email (nhas1977@gmail.com) Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Met vriendelijke groeten,

• rira

Beste Anita

mag ik uw emailadres zodat ik met u contact kan opnemen

Wilt u deze middels email naar mij zenden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het gebruik van die prikbord pagina nog

niet zo goed onder de knie heb. (ha,ha…)

Mijn emailadres is nhas1977@gmail.com

vriendelijke groeten

Hinda

• braco

rira Schreef:

——————————————————-

> Beste lezer

>

> Wij willen graag grote partijen gebruikte kleding

> kopen. Nederlandse orgineel. De uiteindelijke

> bestemming is : export buiten de EU

>

>

> - Wij zorgen zelf voor transport

>

> - Er wordt vooraf betaald

>

> - Er wordt een factuur opgesteld

>

> - Het liefst willen wij maandelijks afnemen, maar

> andere constructies zijn ook mogelijk

>

> - Alles is bespreekbaar

>

> - Wij zijn op zoek naar een langdurige

> samenwerking, maar wij zijn ook in staat om

> eenmalig grote partijen af te nemen

>

>

> Bent u geïnteresseerd, dan verzoek ik u contact

> met ons op te nemen via email (nhas1977@gmail.com)

> Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

>

>

> Met vriendelijke groeten,

Ik heb tweedehands kleding orginaal maar 1 euro kost per kilo elke maand groote partij

• Hicham

Geachte,

Na aanleiding van uw bericht op een prikbord (wel van een paar jaar geleden hoor) stuur ik u deze email, wellicht dat u nog interesse heeft…

Ik heb een kledingsorteerbedrijf(je) en doe kleinschalig kleding opkopen sorteren en weer doorverkopen. Nu ben ik dankzij een relatie in contact gekomen met een stichting die kleding inzamelt. Ik heb nu de mogelijkheid om 50.000 kg per maand af te nemen.

Ik heb nu deze mail gestuurd naar meerdere groothandels die kleding sorteren en de export hiervan doen en geintereseerden via forums, om te zien of er interesse is in de afname van 40.000 kg (of een gedeelte hiervan) Nederlands origineel niet gesorteerd, per maand.

Ik heb nog niet de tijd en capaciteit om zoveel te sorteren.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik dit graag. U kunt mij mailen en bij interesse kunnen we daarna een afspraak maken.

Mvg Hicham

• Hicham

Geachte,

Na aanleiding van uw bericht op een prikbord.

Ik heb een kledingsorteerbedrijf(je) en doe kleinschalig kleding opkopen sorteren en weer doorverkopen. Nu ben ik dankzij een relatie in contact gekomen met een stichting die kleding inzamelt. Ik heb nu de mogelijkheid om 50.000 kg per maand af te nemen.

Ik heb nu deze mail gestuurd naar meerdere groothandels die kleding sorteren en de export hiervan doen en geintereseerden via forums, om te zien of er interesse is in de afname van 40.000 kg (of een gedeelte hiervan) Nederlands origineel niet gesorteerd, per maand.

Ik heb nog niet de tijd en capaciteit om zoveel te sorteren.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik dit graag. U kunt mij mailen en bij interesse kunnen we daarna een afspraak maken.

hichame_10@hotmail.com

Mvg Hicham

• Hichame

Geachte,

Ik heb elke maand 50.000 kg Nederlands origineel niet gesorteerd.

hichame_10@hotmail.com

Mvg Hicham

• valerie

hallo,

wij zijn op zoek naar grote partijen, liefst Nederlandse, originele tweedehandskledij,

graag had ik met u contact opgenomen.

u kan mij steeds uw nummer of email doorgeven zodat ik met u contact kan opnemen.

vriendelijke groeten,

valérie hallemans

0489 56 96 26

• kanli

ik heb koffers vol met oude kleren