Beste haal je ook gebruikte kleding en stoffen op in turnhout (belgie) een bestelwagen vol.
goedendag ja er is zeker interesse maar welke kleding naar welk land sorteren nederland is duur tijd ruimte geld andere landen goedkoop maar sturen van kleding duur en niet alles verkoopbaar let goed op prijs kwaliteit in ongesorteerd zit veel niet bruikbaar prijs te duur in landen waar het echt nodig is is kleding duur en corruptie groot .
eindballans kleding is handel maar wees kritisch wees reel maar met de prijzen van hier en de corruptie daar komt kleding niet bij de mensen terecht die het nodig hebben . ik heb wel cappaciteit voor 100 ton per week geen probleem ik wil graag de mensen helpen die het echt nodig hebben ik doe er dus niet aan mee geen corruptie . geen subsidies opstrijken prijzen tot 5 euro normaal zelfs nieuw koop je in nederland voor minder dan 2e hands serieus . de kleding komt helaas bij de verkeerde mensen terecht echt doodzonde nagenoeg al deze mensen doen het voor de binness. veel succes met je handel maar niet bij mij
Hoi,
Ik zou graag eens met u in contact komen wat betreft die 2de hands kleding,
wij hebben serieuze belangstelling voor deze partijen kleding, ook zou ik graag eens komen kijken naar de kwaliteit van deze kleding,
daarna wil ik graag een bod doen gezien de kwaliteit,
ik hoor graag van je
met vriendelijke groet,
Wendy Karremans
Hicham Schreef:
——————————————————-
> Geachte,
>
> Na aanleiding van uw bericht op een prikbord (wel
> van een paar jaar geleden hoor) stuur ik u deze
> email, wellicht dat u nog interesse heeft…
>
> Ik heb een kledingsorteerbedrijf(je) en doe
> kleinschalig kleding opkopen sorteren en weer
> doorverkopen. Nu ben ik dankzij een relatie in
> contact gekomen met een stichting die kleding
> inzamelt. Ik heb nu de mogelijkheid om 50.000 kg
> per maand af te nemen.
>
> Ik heb nu deze mail gestuurd naar meerdere
> groothandels die kleding sorteren en de export
> hiervan doen en geintereseerden via forums, om te
> zien of er interesse is in de afname van 40.000 kg
> (of een gedeelte hiervan) Nederlands origineel
> niet gesorteerd, per maand.
>
> Ik heb nog niet de tijd en capaciteit om zoveel te
> sorteren.
>
> Mocht u interesse hebben dan hoor ik dit graag. U
> kunt mij mailen en bij interesse kunnen we daarna
> een afspraak maken.
>
> Mvg Hicham
hoi ik heb mijn kleding kasten opgeruimd.
resultaat plm 15 bananendozen met veelal merkkleding zoals Mexx ,Esprit chief, Canoe etc. shirts broeken rokken jassen etc maten 176/36 38/40 42/44
daarnaast nog plm 3 hele volle vuilniszakken met vestjes .
ik werk te onregelmatig om er mee op een rommel markt te gaan staan. wil er 1euro per kilo voor alles in 1x meenemen.
ev ook nog plm 64 paar merk schoenen en laarzen nieuwe en als nieuwe foto's staan op marktplaats en op koopplein
bij afname alles in 1 koop valt er over de prijs te praten.
tel 013 5321209
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?