tweedehands kleding per kilo

• Evy

Ik ben op zoek naar tweedehands/vintage kleding, maar ik hoef maar 5 tot 10 kilo. Is dat voor iemand een optie?

• babby

ik heb 5a6 ton huis aan huis zonder dekens dekbedden en kussens 

0.65 cent per kilo er zit geen vuile of kapotte kleding in ook schoenen aanwezig 

zelf ophalen in  hoogerheide  

voor info bel 0641333337 

wie het eerste komt heeft de handel elke 2 maanden 5a6 ton 

ook school inzameling elke 2 maanden 4a5 ton  voor 75 cent perkilo 

• babby

ongeveer 25 ton winterschoenen en een klein beetje binnenhuis schoenen 

winterschoenen goede kwaliteit met laarzen half hoge schoenen kinderschoenen enz enz 

tevens creme kleding zomer mix 4.10 per kilo en winter mix  3,60 per kilo 

voor info belt u 0641333337 

• babby

babby

ongeveer 25 ton winterschoenen en een klein beetje binnenhuis schoenen 

winterschoenen goede kwaliteit met laarzen half hoge schoenen kinderschoenen enz enz 

tevens creme kleding zomer mix 4.10 per kilo en winter mix  3,60 per kilo 

voor info belt u 0641333337 

• Tanja

Ik ben op zoek naar nette vintage dameskleding, vintage damesschoenen, vintage tassen en accessoires. 

Inkoop per kilo. (indien mogelijk zelf sorteren) Regelmatige afname.

Let op het gaat mij alleen om vintage kleding (jaren 50, 60, 70, 80 en 90)

Graag hoor ik van u.

Vriendelijke groeten,

Tanja

• Grietje

Hallo, we hebben als kringloopwinkel regelmatig een overschot aan kleding en schoenen. Ik zoek iemand die het opkoopt tegen kiloprijs. We zijn gevestigd in zuid Oost Drenthe. 0653546617 grietjeboer@gmail.com

• sylwia

Anonymous

heb elke maand ongeveer 5000 kg wat is het de kilo zonder btw hoor graag van je

• sylwia

Dan ben ik wel geïnteresseerd.

• Anthony

Ik ben opzoek naar nette kleding en schoenen alleen zomer voor export. Moet gesoorteerd zijn,dus geen rommel of vies spullen aub.

Ik Kan zoveel mogelijke kilos gebruiken tegen gunstige prijzen.Ik hoor het graag van u. Mvg

• bart

Anthony

Ik ben opzoek naar nette kleding en schoenen alleen zomer voor export. Moet gesoorteerd zijn,dus geen rommel of vies spullen aub.

Ik Kan zoveel mogelijke kilos gebruiken tegen gunstige prijzen.Ik hoor het graag van u. Mvg

hallo,

​ik heb ongeveer 300 a 400 kilo zeer nette zomer kleding broeken , jassen , shirts en blouses

​u kunt mij bellen op 0625436905