tweedehands kleding per kilo

• Mody

Ik ben opzoek naar ongeveer 2000 kilo on ermee te beginnen mix keleding van goede kwalilteit. Ik geef ervoor 40 cent per kilo.

Hoop later om meer afnemen. gaat om export kleding

• A.M.TexBelgium

sylwia

Dan ben ik wel geïnteresseerd.

Beste, in wat ben je precies geinteresseerd?

mvg,

Aiman

info@amtex.be

• babby

Wij hebben schone orgineel

Huis aan huis

0.75 cent per kilo opgehaalt

Gebracht 0.80

0641333337 voor info

• judith

Ik ben doorlopend op zoek naar kwaliteits tweedehands zomerkleding voor kids, dames en heren. Ik kom het graag zelf halen in heel Nederland/ België en vind het ook geen probleem om het zelf uit te zoeken. Graag reacties met kiloprijs .

• A.M.TexBelgium

judith

Ik ben doorlopend op zoek naar kwaliteits tweedehands zomerkleding voor kids, dames en heren. Ik kom het graag zelf halen in heel Nederland/ België en vind het ook geen probleem om het zelf uit te zoeken. Graag reacties met kiloprijs .

Beste,

we zijn een Belgische bedrijf voor teweedehands kleding/schoenen in groothandel. 

om u verder te kunnen helpen neem aub contact met ons op: info@amtex.be

Met vriendelijke groeten.

Aiman

• suzan

Anonymous

Dat is mogelijk.Maar 1 euro per kg.

Haalt u nog tweedehands kleding op? wij hebben ongeveer 200 kg, vr gr Suzan Peters

• Arnoud

Ik heb ongeveer 700kg dames en kindkleding te koop wat is de kilo prijs alles in goede staat 0479 436020

• Hanny

Hallo geinteresseerde,…. ik heb 2e hands diverse bovenkleding voor de verkoop.  Ik ben particulier en afgevallen, dus val een maatje kleiner, heel veel aanbod, maar zonde voor de kledingbox.

(geen partijen en geen merkkleding, niets is stuk, sommige niet of nauwelijks gedragen), meeste kledingstukken zijn maat L/XL/XXL   (2 kledingrekken vol) van  blazers, tunieken,blouses en hempjes. Wie wil er € 25 per rek voor geven? Totaalprijs € 50,00  Verder geen onderhandelingen. Meer mag, minder niet. Liefst even een telefoontje wanneer u geinteresseerd bent.

tel. 06-23280400

• Hanny

• Irma

Op zoek naar 2dehands kinderkleding. Kilo prijs komen we samen wel uit.

Omgeving Apeldoorn of verzending.

Heeft u ietst?

Mail: Lynnsboetiek@hotmail.com