Inkoop tweedehandskleding

• nouk

Binnenkort ga ik starten met een webwinkel voor tweedehandskleding. Ik ben nog opzoek naar kleding. Niet flinke oplages, want daar heb ik nog geen flinke ruimte voor.

Wie kan me helpen? Liefst alleen dameskleding (vintage en merk… mag ook H&M en zara tussen zitten).

• SummerSoul

Hallo Nouk,

Ik heb een voorraad merkkleding van Benetton. Het wordt ook verkocht in gedeelten. Mocht je interesse hebben

dan kun je mij mailen. PeaceEverywhere@hotmail.nl

Met vriendelijke groet, Summer

• loena

kan ik u mail adres of telefoonnummer krijgen?

• nouk

Mijn mail is noukshop@gmail.com

• nouk

wie kan me nog meer helpen? Ik zoek dus 2ehands dameskleding.

• nouk

Ik ben nu vooral opzoek naar vintage dameskleding. Wie helpt mij?? Kan per kilo. Ben nog niet echt heel groot, dus kan geen flink afname doen.

Liefst ook tassen!!! laat maar weten.

• Wout

Hallo,

Wij hebben een kleding winkel in Veenendaal en verkopen aan partekulier en aan de handel.

Bij ons kunt u zelf u kleding uitzoeken die bij ons in de winkel in de rekken hangen.

De prijs is € 3,00 per kilo.

Het gaat om gebruikte en nieuwe kleding die van zeer goede en nette kwaliteit zijn.de zo genaamde (Creame de la creame)

Ook hebben wij merkkleding deze kost per kilo € 7,50

Mocht u belangsteling hebben en heeft u nog vragen mag u altijd even bellen.

Groeten Wout,

Kledinghal veenendaal,

0318-756302

06-23478035

• will smulders

Ik heb veel merk kleding. Sarah Pacini, Ischiko, Hebbeding, Sylvia Heisse, Rundholz, enz….. Daar mag het nodig van weg. Laat maar een bericht horen. Will Smulders Emmeloord

• Elvira

Ik heb zo'n 25 a 30 verhuisdozen met tweedehands dameskleding, alles is weinig gedragen, en er zitten ook schoenen bij. Maat 38/40, schoenen 39. Als u interesse heeft graag mailen

• nouk

Jullie kunnen alle info mailen naar noukshop@gmail.com