Inkoop tweedehandskleding

• Tessa

Hallo,

Ik heb een aantal dozen staan met zowel heren als dames kleding, in goede staat.

Sommige kleding is niet gedragen.

Tevens heb nog een aantal paar dames schoenen staan (nooit of slechts een paar keer gedragen) als nieuw!

Mail mij voor meer info.

Groet, Tessa

• Jacqueline de Groot

Goedemorgen!

Graag zou ik van u vernemen of u tweedehandskleding inkoopt.

Ik koop altijd erg veel kleding. Merkkleding. Op een gegeven moment draag je het een met het ander niet meer. Om die reden zijn de kledingstukken dan ook over het algemeen allemaal in zeer goede staat. Er zitten nogal wat jurkjes tussen. Uitgaanskleding zeg maar. Veelal in maat S, soms M. Alles is van recente datum, maximaal van paar jaar terug. Vaak echt niet of nauwelijks gedragen.

Liefst zou ik alles in 1 koop wegdoen om van de rompslomp af te zijn.

Graag hoor ik van u of dit tot de mogelijkheden behoort.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline de Groot

Verstuurd vanaf mijn iPad

• antoinette

ik heb wel intresse in de kleding hoeveel heb je en wat wil je er voor hebben

het gaat wel om kleding en geen lingerie, sokken enz enz

o,ja wat is de woonplaats waar het gehaald moet worden

vr gr antoinette van lunssen

• sarah

Goedemiddag,

Wegens sluiting van mijn kledingwinkel in Amsterdam heb ik een grote partij topkwaliteit 2e hands kleding te koop: Dames, heren en kinderkleding, alsmede jassen, alles gewassen, gestreken/gestoomd en op hangers. Ook te koop: een partij (dames)schoenen (ong. 100 paar), en riemen en tassen, en 8 kledingrekken.

Verder nog zeker 10 grote zakken met kleding van marktkwaliteit die voor nog minder wegkunnen. Het liefst alles in 1 koop, dan krijg je de kledingrekken gratis!

Graag hoor ik van u,

met groet, S. Raisani

• Anne

hoi,,

ik heb nog zgan kleding in de maten xs s m

accesoires heb ik ook laarzen schoenen tassen ect.

merken h&m zarra only ect.

hoor het wel

mvg

Anne

• Netty

Ik heb gelezen dat je in juli bezig bent om een webwinkel op te starten. Het is zo dat ik nu zeker nog hele mooie kerst kleding heb en natuurlijk nog andere kleding ook

Heb je interesse dan hoor ik dat graag van je

Groetjes Netty