groothandel met showroom gebruikte kleding

• Mary Kamara

Hello,

Am looking for second hand clothing to buy in large quantity about 40 feet container.

Hoop you can help me.

Your sincerly

Mary

• Maciek

ik kom zelf uit polen en ben op zoek naar 2e hands kleding voor mij groothandel in polen,aleen merk kleding en prijs p/kg

• Maciek

Ik ben op zoek naar 2e hands kleding voor groothandel in polen,ik heb haal van 500m2 in centrum van polen,eigen transport en ben op zoek naar eerlijke biznes partner in nederland.ik spreek goed nederlands bel mij mischien kunnen wij samen zaken doen 0048 889019417

• esther bakker

hi Mary,

did you allready fill the container or are you still looking?

Esther

• kay

hallo ik wil graag de prijzen weten van ongesorteerd kleding en van de gesorteerd kleding en hoe is de stand van de kledingen kan ik het in een tweedehands kleding winkel nog verkopen.mvg kay

• kay

geachte ,ik wil wel inkopen bij je maar je zit hoog met je prijs per kilo ongesorteerd het gaat om grote hoeveelheden kilos.mvg kay.

• kay

geachte ,ik wil wel inkopen bij je maar je zit hoog met je prijs per kilo ongesorteerd het gaat om grote hoeveelheden kilos.mvg kay 1000kg

• bataineh

Geachte dhr./mevr.

Samen met een aantal vrienden ben ik bezig om iets te doen voor arme mensen in en ook buiten mijn geboorteland Jordanië. In het verleden hebben wij geld gestuurd, maar ditmaal zijn wij van plan om kleding te sturen. Graag zouden wij informatie willen over hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Heeft u hierover een idee?

met vriendelijke groet,

Ahmad Bataineh

• Norma

Ik ben op zoek naar tweedehands kleding.

Gelieve mij te mailen als u mij kunt helpen

normabataineh@yahoo.com

0616567407

• lahsen

reza Schreef:

——————————————————-

> beste lahsen,

> ik heb ook gode partijen.

> m.v.g

> reza

Beste Reza,

mag ik je mob, nummer of e-mail adres