groothandel met showroom gebruikte kleding

• soubhi

hallo,

Hebt u nog tweedehandskleding in zaken?

Groetjes

• Adam

Hallo

Ik heb groothandel in belgie. ik heb creme van zomer en winterkledij en schoenen.

en ook kledij in alle soorten keuzes u kunt mij altijd een email sturen of bellen

tel.0032 484722317

tel.0032 484676902

email. asmtextiel@yahoo.com

• adam

Hallo

Ik heb groothandel in belgie. ik heb creme van zomer en winterkledij en schoenen.

en ook kledij in alle soorten keuzes u kunt mij altijd een email sturen of bellen

tel.0032 484722317

tel.0032 484676902

email. asmtextiel@yahoo.com

• Agnes

HELLO

Ik ben op zoek naar een nieuwe baan bijvoorbeeld tweedehandskleding sorteren. Ik woon in omgeving Den Haag, ik heb eigen auto- dus het afstand is voor mij geen probleem, eigen woning, sofinummer, bankrekeningnummer, alles wat nodig is om te beginnen met werken. Ik kan ook werken in de tweedehands winkel, en zorgen voor nog meer klanten - bijvoorbeeld uit mij eigen land. Heb je iets voor mij, dan hoor ik graag, groetjes, Agnes

• Agnes

HELLO

Ik ben op zoek naar een nieuwe baan bijvoorbeeld tweedehandskleding sorteren. Ik woon in omgeving Den Haag, ik heb eigen auto- dus het afstand is voor mij geen probleem, eigen woning, sofinummer, bankrekeningnummer, alles wat nodig is om te beginnen met werken. Ik kan ook werken in de tweedehands winkel, en zorgen voor nog meer klanten - bijvoorbeeld uit mij eigen land. Heb je iets voor mij, dan hoor ik graag, groetjes, Agnes

email: agnieszkaexport@yahoo.com

• Jolanda

Hallo,

Hebben jullie ook tweedehands cowboylaarzen van de merken Sancho, Sendra, Tony Mora, Kentucky western, Loblan, Joe Sanchez etc.

gr Jolanda.

• Vidas

Beste verkopster,

Heb u nog 2de hands kleren?

Met vriendelijk groet

Vidas

• info@ans-trading.be

Geachte,

Kan u ons aub meer details geven over de kleding die u aanbiedt. Wat is de prijs en hoeveel heeft u beschikbaar ?

Hartelijk dank bij voorbaat.

Mvg,

info@ans-trading.be

• regenboog2102@live.nl

Beste Maciek,

Ik heb op dit moment een grote partij ongesorteerde 2de hands kleren voor export.

Ik verkoop voor euro 0.87 per kilo.

Meer info via email: regenboog2102@live.nl

Met vriendelijk groet

Vidas

Maciek Schreef:

——————————————————-

> Ik ben op zoek naar 2e hands kleding voor

> groothandel in polen,ik heb haal van 500m2 in

> centrum van polen,eigen transport en ben op zoek

> naar eerlijke biznes partner in nederland.ik

> spreek goed nederlands bel mij mischien kunnen wij

> samen zaken doen 0048 889019417

• saskia van ek

Wat is er allemaal en welke prijzen, mag ik ook om te beginnen tien a twintig kilo opkopen?

Vriendelijke groeten http://sasenzo.com Saskia van Ek