opkopen originaal/2ehandskleding

• kasia

Hoi Benoit om hoeveel kilo gaat het? en wat voor soort en maat is het, zit er merkkleding bij?

En wat wil je er per kilo voor hebben?

Graag hoor ik wat van u. r.cate4@chello.nl Tel: 0624618764.

Groetjes Kasia.

• alabroun

Geachte ,

Ik heb op dit moment een grote partij ongesorteerde tweedehands kleding liggen, het gaat nu om 100 tot 150 zakken vol maar er komt dagelijks meer bij.

Ik verkoop per kilo.

Groetjes.

Alabroun.

• alabroun

Geachte

Ik heb op dit moment een grote partij ongesorteerde tweedehands kleding liggen, het gaat nu om 100 tot 150 zakken vol maar er komt dagelijks meer bij.

Ik verkoop 75 Cent per kilo. tel:0643172617.

Groetjes.

Alabroun.

• Fem

Heeft u nog steeds kleding nodig. Ik heb behoorlijk veel kleding en erg goede kwaliteit

Vriendelijke groet

• kasia

ik heb goede kwaliteit kinderkleding nodig. 0624618764

groetjes Kasia.

• Brenda

Beste Fleur,

Ik heb heel veel kleding wat ik graag wil verkopen het is allemaal dames kleding maat L, het is bijna allemaal merk kleding Only / Mexx / Espritt / Inwear. Ik heb winterjassen / truien / broeken / t-shirts enz. enz. het zijn 5 zakken vol.

Wil je dit van mijn over nemen ik kan je eventueel foto's toe sturen van wat ik heb.

Groetjes,

Brenda

• Marc

Hallo Fleur,

In reactie op bovenstaande post heb ik een vuilniszak vol 2e hands kleding voor je te koop. Het gaat hier om overhemden broeken en korte broeken. Laat maar ff weten of je interesse hebt.

groet,

Marc

• d.broeder

Hallo Fleur,

N.a.v. je advertentie reageren wij..

Wij hebben 6 - 8 verhuisdozen vol meisjes kleding maat 50 - 86/92

Graag vernemen wij of je interesse hebt en wat je ervoor wilt/kunt geven.

Mvrgr,

Daniel Broeder

• kasia

Hallo daniel wat wil je er voor hebben?

Graag hoor ik wat van u.

u kan mij ook even bellen op:0624618764

Groetjes Kasia.

• Hilda

Hallo Fleur,

Ik woon op het platteland van Groningen en weet 2e handswinkels waar ik nog heel goedkoop 2e handsmerkkleding kan kopen.

Graag wil ik verzamelen en voor een redelijke prijs doorverkopen, mits het opgehaald wordt.Off ik breng het maar dan moet de benzine eruit kunnen.

Vriendelijke groet, Hilda