opkopen originaal/2ehandskleding

• Sylvia

Fleur,

Ik en mijn zus hebben onze kast opgeruimd en hebben nog wat mooie merkkleding. Van alles 1 stuk maar het gaat om de merken Bruuns Bazaar, 10 feet, Laundry industry, esprit, mexx, cora kemperman, paar geheel nieuwe schoenen in doos en een gucci zonnebril.

Hoop dat je interesse hebt, het meeste is maar 1 of 2x gedragen. Of helemaal niet.

m.vr.gr.

Sylvia

• look

heb stock klding te koop merkkleding : stills mc planet sandwich

• Elena

Hallo,

Ik heb vier zakken met meisjeskleding, het meeste in de maten 74 en 92, alles van goede kwaliteit. Als jullie nog steeds op zoek zijn dan hoor ik graag wat je ervoor kwijt wilt.

Groetjes,

Elena

• Eddy

Hallo,

Ik heb zo'n 120 stuks kinderkleding in de maten 50 t/m 80 te koop van de merken Prenatal, Name it, Orchestra, Bla bla bla, Esprit, Ducky Beau, Noppies, Babeurre, Dirkje, Montefiore, Salty Dog, Villa Happ, Frendz, Mexx, Pointer, Baby-baby, Jean Bourget, Knot, Little Boy, Little vin Rose, st. Oliver, Topolino.

Wat zou je hiervoor kunnen geven? Het meeste is nauwelijks gedragen.

Met vriendelijke groet

Eddy

• kasia

hallo Elena is het merkkleding? zo ja wat voor merken en wat voor zakken zijn het?

graag hoor ik wat je er voor wil hebben.

grt Kasia.

• kasia

Hallo Eddy wat voor prijs heb je in je hoofd?

Graag hoor ik wat van je.

Tel; 0624618764

Grt Kasia.

• kasia

Elena je mag me ook even bellen.

tel: 0624618764.

Grt Kasia

• Alabroun

Geachte

Ik heb op dit moment een grote partij ongesorteerde tweedehands kleding liggen, het gaat nu om 100 tot 150 zakken vol maar er komt dagelijks meer bij.

Ik verkoop 75 Cent per kilo. tel:0643172617.

Groetjes.

Alabroun.

• Elena1987

Hallo Kasia,

Als het goed is heb ik je een prive-bericht gestuurd met wat informatie erin. Als dit niet aangekomen is is er wat fout gegaan..

Groetjes,

Elena

• piet

Hallo Els,

Heb je al iemand gevonden voor het opkopen van je zomerstock?

Zo niet hoor ik dat graag van je.

Groetjes,

Piet