opkopen originaal/2ehandskleding

• meis

,

Ik ben op zoek naar een sorteer bedrijf waar ik oper stuk kan kopen. Ben je al begonnen?

In welke plaats?

Wat zijn zo ongeveer je prijzen?

• mariska

hoi, ik heb een helebeol kleding te koop staan, dames maat 36 38 40 42. van broeken tot truien tot rokjes tot bikini's en evt ook mag schoenen.

hoor graag meer van je..

groetjes mariska alards venray

• Debby

Ben je nog steeds op zoek naar 2e hands kleding?

• A.H. de Vos

Hallo Fleur.

Ik las je berichtje dat je 2e hands kleding wilt opkopen.

Ik heb het een en ander liggen o.a. 3 damesblouses maat 48/50,

4 damesrokken maat 48/50, en een lichtblauw damesshirtje maat 50, en een zwart mantelpakje maat 48/50. Alles nog als nieuw en sommige kleding nog nooit gedragen.

Ik kan me voorstellen dat je het misschien te ver weg vind, ik kom uit zeeland (Kruiningen) maar hoop toch wat van je te horen.

Met vriendelijke groet A.H. de Vos

Marconistraat 8

tel: 0113 383475.

• annemarie

Hoi fleur,

Ben je nog steeds op zoek naar tweedehandskleding? Ik heb veel kleding liggen. Zowel dames als heren.

Groetjes Annemarie.

• nomi

dag allemaal,

Ik zoek regelmatig kleding, een grotere partij, vanaf 100 stuks, of afstand moet redelijk zijn om op te halen.

De kleding moet modern zijn. kinderkleding vanaf maat 98, heren kleding, tienerkleding, en dameskleding.

laat maar weten wat je hebt op mail-adres lykom@live.nl

groetjes

• gekvankleertjes@live.nl

Beste Fleur wil je mij even mailen?

mvg

Erika

• gunter

hallo

ik heb hier een trouwkleed met bustier liggen en had deze graag willen verkopen tegen een eerlijke prijs .

het trouwkleed is een gebroken wit wat eenmalig is gedragen we zijn getrouwd in de zomer van vorig jaar en is toen naar de droogkuis geweest en hangt sindsdien in de kleerkast gewoon en had nu de vraag als je er intresse in heb om deze te kopen het heeft nieuw 650 euro gekost en had graag geweten als u intresse heeft aan welke prijs u gedacht als u het zou opkopen .

want ben trouwens gescheiden en dan ben ik er niets meer mee.

ik hoop snel iets van je te horen .

mvg

gunter franco

ps: ik ben te woonachtich in belgie

• salitha

Hoi,

Ik heb nog 10 dozen kleding (dames-heren-kinder)en 3 dozen schoenen(verschillende maten)staan. Ik verkocht het eerst op rommelmarkten maar heb nu helaas geen tijd meer ivm mijn eigen werk en zoontje 7 wkn.

U kunt me mailen als u intresse heeft wil er ong 175 euro voor.

• caecie

Hoi Fleur

Ben je nog steeds op zoek naar kleding Ik heb ongeveer 45 zak staan met heren dames en kinder kleding. Als je intresse hebt mag je me bellen 0650671747

MVG

caecie